مراسم شب خاطره به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد عروج ملکوتی شهید آیت شعبانی در گلزار شهدای کرمانشاه به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  مراسم شب خاطره بمناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد عروج ملکوتی شهید آیت شعبانی با خاطره گویی حاج صادق اشک تلخ، حاج قدرت شعبانی و حاج علی فشی از همرزمان شهید شعبانی، در گلزار شهدای کرمانشاه به کار خود پایان داد.

فرمانده سپاه مقاومت ناحیه کرمانشاه با اشاره به این که خانواده شعبانی با اهداء 7 شهید ارزشمند به نظام جمهوری اسلامی دین خود را قهرمانانه ادا کرده اند، افزود: شهید آیت شعبانی در کنار شهید دکتر چمران نقش بسزایی در قائله حصر پاوه ایفا کرد و به این دلیل است در راستای پاسداشت خون شهدا هر آنچه داریم باید در طبق اخلاص قرار دهیم.

آزادی رییس حوزه هنری استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی حوزه هنری جهت برگزاری شب های خاطره و آیین های گرامیداشت شهدای برجسته کرمانشاهی در سالجاری افزود: دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری کرمانشاه به زودی کتاب خاطرات همرزمان و رشادت های شهید شعبانی را به تحریر در می آورد و به حول قوه الهی در سال آینده منتشر خواهد کرد.

در پایان مراسم با مداح اهل بیت  در وصف شهدا اشعاری را زمزمه و در مدح امیرالمومنین علی علیه السلام به مرثیه سرایی پرداخت.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.