فرماندار ویژه خرمشهر با بیان اینکه طغیان سنگین تر ویروس کرونا را پیش رو داریم، ‌گفت: دیروز در خرمشهر ۳۰ نفر با آزمایش مثبت شناسایی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر در  نشست فوری و شبانه ستاد مبارزه کرونا در فضای رو باز فرمانداری ویژه این شهرستان  در خصوص دستور تعطیلی که استاندار خوزستان آن را اعلام کرد گفت: در خرمشهر تنها تعطیل کردن ادارات کفایت نمی کند.

او با بیان اینکه بازار صفا و حضور انبوه مردم از نقاط بحران است  افزود:خرمشهر در شرایط عادی نیست و باید در تصمیمات خود تجدید نظر کنیم.

فرماندار خرمشهر با اشاره به اینکه افرادی که هنوز شناسایی نشده اند میتوانند از افراد بستری شده خطر افرین تر باشند ادامه داد:از مسئولان خواستار  بازدید مرتب روزانه نیروهای اجراییات شهرداری در بازارها شد.

دکتر شکر الله سلمان زاده رییس نظام پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز در این نشست گفت:ما برای مردم یک اطمینان خاطر کاذب ایجاد کرده ایم؛رعایت در بازارها زیر ۵ درصد است.

او با بیان اینکه تنها به  کمک مردم می توان این ویروس را کنترل کرد افزود: از ابتدای اسفند ماه تاکنون ۳۴۶۵ نفر در بیمارستان های تحت پوشش این دانشکده بستری شده اند که ۲۷۸ نفر مثبت شده اند.

دارابی شهردار خرمشهرنیز در این نشست با اشاره به اینکه ستاد مبارزه کرونا هرچه دستور دهد ما آن را اجرا میکنیم گفت:متاسفانه مردم اکیدا رعایت نمی کنند، به طوری که   در گذشته برای کنترل مردم حتی مقامات قضایی وارد عمل می شد.

او تصریح کرد: پیشنهاد من تجدید محدودیت ها با فشار بیشتر است تا بتوانیم اوضاع شهرها را کنترل کنیم.

سرهنگ خردمند ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  خرمشهر نیز گفت: نیروهای سپاه و بسیج آماده اجرای تصمیمات ستاد کرونا در شهرستان هستند و با تمام توان برای همکاری اعلام آمادگی می کنیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.