طبق آخرین آمار‌ها تاکنون بیش از ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در سراسر جهان به ویروس همه‌گیر کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، مرکز ثبت آمار کرونا در دانشگاه جان هاپکینز اعلام کرد تعداد مبتلایان به کرونا در جهان به ۴ میلیون و ۵۴۲ هزار و ۳۴۷ نفر رسید.

به گزارش این مرکز، تعداد تلفات ناشی از ویروس کرونا در جهان نیز به ۳۰۷ هزار و ۶۶۶ نفر رسیده است. آمریکا با یک میلیون و ۴۴۲ هزار و ۸۲۴ مبتلا و ۸۷ هزار و ۵۳۰ مورد تلفات همچنان بیشترین تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا را در جهان دارد.

جدیدترین اخبار درباره شیوع بین‌المللی کرونا و تحولات ناشی از آن را در اینجا مشاهده کنید:

جدول آخرین آمار جهانی کرونا

جدول آخرین آمار جهانی کرونا

۴ سال پیش

بر اساس آخرین آمار سایت ورلد میتر تعداد کل مبتلایان در جهان به ۴ میلیون و ۶۹۲ هزار و ۸۱ نفر رسید.

همچنین تعداد جان باختگان به ۳۱۱ هزار و ۱۶۱ نفر و تعداد بهبود یافتگان نیز به ۱ میلیون و ۸۰۱ هزار و ۹۷۹ نفر رسیده است.

۴ سال پیش

خبرگزاری دولتی سوریه (سانا)  اعلام کرد آمار بیماران مبتلا به ویروس کرونا در این کشور به ۵۱ نفر رسید.

همچنین ۳۶ نفر نیز بهبودی خود را به دست آورده، ۳ نفر در این کشور جان باخته اند و  ۱۲ نفر نیز تحت درمان هستند.

تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا در سوریه

۴ سال پیش
تعداد بیماران در ترکیه به ۱۴۸ هزار و ۶۷ نفر رسید

فخرالدین کوجا، وزیر بهداشت ترکیه اعلام کرد با شناسایی یک هزار و ۶۱۰ نفر دیگر در این کشور که در ۲۴ ساعت گذشته بیمار شده اند، شمار بیماران کرونایی در این کشور به ۱۴۸ هزار و ۶۷ نفر افزایش یافته است.

این در حالی است که با جان باختن ۴۱ بیمار دیگر در این مدت، شمار قربانیان کرونا در ترکیه به ۴ هزار و ۹۶ نفر رسید.

۴ سال پیش

تعداد کل مبتلایان به بیماری کرونا در پاکستان با ابتلای ۱۵۸۱ نفر دیگر در شبانه‌روز گذشته به ۳۸ هزار و ۷۹۹ نفر افزایش یافت.

همچنین تعداد جان باختگان نیز با مرگ ۳۱ نفر در این مدت به ۸۳۴ نفر و تعداد بهبود یافتگان نیز به ۱۰ هزار و ۸۸۰ نفر رسید.

۴ سال پیش
آلمان از لهستان و جمهوری چک خواست مرزهایشان را باز کنند

هایکو ماس، وزیر امور خارجه آلمان از لهستان و جمهوری چک خواست تا مرزهایشان را به طور کامل بازگشایی کنند تا مردم و کالا‌ها بتوانند به طور آزادانه جابجا شوند.

وزیر خارجه آلمان گفت: «ما کنترل مرزی برای دانمارک را طی چند روز آینده متوقف خواهیم کرد و از ۱۵ ژوئن دیگر هیچ کنترلی در مرز با فرانسه، اتریس و سوئیس وجود نخواهد داشت.»

هایکو ماس اعلام کرد: «من امیدوارم که کنترل‌های مرزی که دوستان لهستانی و چکی ما در حال حاضر انجام می‌دهند نیز در آینده قابل پیش بینی برداشته شود.»

این در حالی است که اتحادیه اروپا در هفته جاری از تمامی کشور‌های عضو درخواست کرده است تا مرز‌های داخلی را برای از سرگرفته شدن مسافرت‌ها باز کنند و توصیه کرده که مرز‌های خارجی این اتحادیه با هدف جلوگیری از موج دوم شیوع ویروس کرونا همچنان تا دست کم تا اواسط ماه ژوئن (اواخر خرداد ماه) بسته باقی بماند.

۴ سال پیش

شمار جان باختگان ناشی از ویروس کرونا در کانادا در روز شنبه نسبت به روز گذشته کاهش محسوسی داشته و به ۹۶ نفر رسیده، شمار کلی قربانیان ویروس کرونا نیز در کانادا به ۵ هزار و ۵۹۵ رسیده است.

۴ سال پیش

در ایتالیا قربانیان ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، کاهش محسوسی داشته و به ۱۵۴ نفر رسیده است.

مجموع جان باختگان ناشی از ویروس کرونا در ایتالیا به ۳۱ هزار و ۷۶۳ نفر رسید.

۴ سال پیش
جان‌باختن ۴۶۸ مبتلا به کرونا در انگلیس طی ۲۴ ساعت اخیر

بر اساس اعلام وزارت بهداشت انگلیس، ۴۶۸ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در این کشور جان باختند.

مجموع شمار قربانیان ناشی از ویروس کرونا در این کشور تاکنون به ۳۴ هزار و ۴۶۶ نفر رسیده است.

این مرگ‌ها در مکان‌هایی مانند بیمارستان‌ها و خانه‌های سالمندان در جامعه انگلیس گسترده‌تر است.

تست کرونای ۳ هزار و ۴۵۱ نفر در انگلیس هم مثبت شده و شمار کلی مبتلایان به این ویروس در انگلیس به ۲۴۰ هزار و ۱۶۱ نفر رسیده است.

حال عمومی یک هزار و ۵۵۹ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در انگلیس هم بحرانی گزارش شده است.

۴ سال پیش

بنا به اعلام وزارت بهداشت عراق، شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به ۳ هزار و ۲۶۰ نفر رسید در حالی که تا به امروز ۲ هزار و ۱۲۶ نفر بهبود یافته اند.

در شبانه روز گذشته نیز ۴ نفر جان خود را از دست دادند و شمار قربانیان این بیماری در عراق به ۱۲۱ نفر رسید.

۴ سال پیش
رکوردزنی قربانیان کرونا در تگزاس آمریکا ۲ هفته پس از بازگشایی

با بازگشایی اقتصادی در ایالت تگزاس آمریکا بیشترین شمار قربانیان روزانه ویروس کرونا از زمان همه‌گیری تاکنون در این ایالت ثبت شده است.

به گفته فرماندار این ایالت ۵۸ مورد مرگ‌ومیر ناشی از ویروس کرونا در روز پنجشنبه در این کشور ثبت شده، که از زمان همه‌گیری ویروس کرونا تاکنون بی‌سابقه گزارش شده است.

بر اساس گزارش‌های اعلام شده در تگزاس، طی ۳ روز گذشته ۱۱۶ مبتلا به ویروس کرونا جان باخته‌اند که  در یک بازه ۳ روزه در ایالت تگزاس، رکورد محسوب می‌شود.

تعداد پرشمار تلفات در حالی صورت می‌گیرد که دستورالعمل قرنطینه خانگی در تاریخ ۳۰ آوریل به پایان رسید و علی‌رغم نگرانی‌ها متعدد تمدید نشد. فروشگاه‌های خرده فروشی، رستوران‌ها و سالن‌ها فعالیت خود را از آن تاریخ از سر گرفتند.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت عربستان سعودی اعلام کرد در شبانه روز گذشته ۲ هزار و ۸۴۰ نفر به کرونا مبتلا شدند و تعداد مبتلایان به ۵۲ هزار و ۱۶ نفر برسد.

همچنین با مرگ ۱۰ نفر دیگر شمار جان باختگان کرونا در این کشور نیز به ۳۰۲ نفر افزایش یافت.

۴ سال پیش
بازگشایی مرز‌های ایتالیا پس از دو ماه

ایتالیا همچنان در جایگاه پنجم فهرست بیشترین مبتلایان کووید-۱۹ در جهان قرار دارد. این در حالی است که با کاهش نسبی شمار مبتلایان و جان باختگان کرونا در ایتالیا و نمایان شدن نشانه‌هایی از امید در این کشور، دولت قصد دارد طی ۱۵ روز آینده مرز‌ها را بازگشایی کرده و اجازه ورود اتباع خارجی به این کشور را صادر کند.

۴ سال پیش

قطر امروز از شناسایی ۱۵۴۷ مورد جدید ابتلا به کرونا خبر داد که به این ترتیب تعداد مبتلایان به این ویروس در این کشور از مرز ۳۰ هزار نفر گذشت و به ۳۰،۹۷۲ نفر رسید. شمار قربانیان در این کشور نیز تاکنون ۱۵ نفر بوده است.

۴ سال پیش

بر اساس آمار سازمان جهانی بهداشت تاکنون یک میلیون و ۴۸۴ نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۸۸ هزار و ۵۰۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

۴ سال پیش
فرانسه: برای تولید واکسن دستکم ۱۸ ماه زمان نیاز است

فردریک ویدال، وزیر تحقیقات فرانسه بر خلاف دونالد ترامپ که اعلام کرد امکان دسترسی به واکسن کووید -۱۹ تا پایان سال وجود دارد، تاکید کرد واکسن احتمالی کووید -۱۹ بدون شک تا قبل از ۱۸ ماه در دسترس نخواهد بود.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت اسپانیا اعلام کرد با ابتلای ۵۳۹ مورد جدید ظرف ۲۴ ساعت گذشته، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۲۳۰ هزار و ۶۹۸ مورد رسید.

۴ سال پیش

اوکراین اعلام کرد با ثبت ۲۹ مورد قربانی جدید در میان مبتلایان به ویروس کرونا، تعداد کل قربانیان به ۴۹۷ نفر رسید و با ابتلای ۵۲۸ مورد جدید آمار مبتلایان ۱۷ هزار و ۸۵۸ مبتلا رسید. 

۴ سال پیش

در اراضی اشغالی یک مورد قربانی و ۱۷ موردابتلا در شبانه روز گذشته به ثبت رسیده است و وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کرد تعداد کل قربانیان ۲۶۷ مورد و تعداد کل مبتلایان ۱۶ هزار و ۶۰۶ نفر است.

 
۴ سال پیش
اجباری شدن ماسک در بیست استان ترکیه

شورا‌های سلامت عمومی در بیست استان از جمله قونیه، کایسری، دنیزلی، موغلا، آیدین، در چارچوب تدابیر مقابله با شیوع بیماری کرونا استفاده از ماسک را هنگام خروج از منزل اجباری اعلام کرده اند.

۴ سال پیش

ساکنان شهر جاکارتا -پایتخت اندونزی- که قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت و از ماسک استفاده نمی‌کنند، برای مجازات باید اماکن عمومی از جمله سرویس‌های بهداشتی را نظافت کنند.

این اقدام برای وادار کردن ساکنان این شهر به پایبندی به استفاده از ابزار‌های ضروری برای مبارزه با شیوع کرونا اتخاذ می‌شود. 

۴ سال پیش

وزارت بهداشت فیلیپین از ۲۱۴ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در این کشور خبر داد. این وزارتخانه همچنین از جان باختن ۱۱ نفر دیگر بر اثر ویروس کرونا در فیلیپین خبر داد. 

۴ سال پیش
نقشه| شیوع کرونا در جهان

آخرین آمار و اخبار از شیوع بین‌المللی کووید-۱۹/ آمریکا بیشترین تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا را دارد

۴ سال پیش

زارت بهداشت افغانستان اعلام کرد ۳۴۹ مورد جدید به ویروی کرونا در این کشور مبتلا شده‌اند و تعداد کل مبتلایان به ۶ هزار و دو نفر رسیده است. همچنین با جان باختن ۱۵ فرد مبتلا، آمار قربانیان به ۱۶۸ رسید.

۴ سال پیش
جدول| آخرین آمار مبتلایان، جان‌باختگان و بهبودیافتگان

آخرین آمار و اخبار از شیوع بین‌المللی کووید-۱۹/ آمریکا بیشترین تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا را دارد

۴ سال پیش

وزارت بهداشت سنگاپور روز شنبه از ۴۶۵ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در این کشور خبر داد. به این ترتیب، شمار موارد آلودگی به ویروس کرونا در سنگاپور به ۲۷ هزار و ۳۵۶ مورد رسید.

وزارت بهداشت سنگاپور همچنین اعلام کرد بیشتر موارد آلودگی به ویروس کرونا در این کشور از کارگران مهاجر هستند که در خوابگاه‌ها زندگی می‌کنند.

۴ سال پیش
اسلوونی مدعی شکست کرونا شد

اسلوونی مدعی شد بیماری کرونا در این کشور به پایان رسیده است و این کشور اولین کشور اروپایی است که به این مرحله رسیده است.

۴ سال پیش
جدیدترین آمار روسیه

روسیه اعلام کرد با ثبت ۹۲۰۰ مورد جدید، تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۲۷۲ هزار و ۴۳ نفر رسیده است. همچنین با جان باختن ۱۱۹ فرد مبتلا، تعداد کل قربانیان کرونا در روسیه به ۲ هزار و ۵۳۷ نفر رسید.

۴ سال پیش
تا ۲ هفته دیگر آمار مرگ و میر کرونا در این کشور مرز ۱۰۰ را رد می‌کند

رئیس مرکز مقابله و پیشگیری از بیماری در آمریکا پیش‌بینی کرد تا ۲ هفته دیگر آمار مرگ و میر کرونا در این کشور از مرز ۱۰۰ هزار نفر میگذرد.

۴ سال پیش
آخرین آمار آلمان

موسسه رابرت کخ روز شنبه اعلام کرد شمار موارد تایید شده آلودگی به ویروس کرونا در آلمان با ۶۲۰ مورد افزایش به ۱۷۳ هزار و ۷۷۲ مورد رسید.
این موسسه همچنین اعلام کرد شمار جان‌باختگان بر اثر ویروس کرونا در آلمان با ۵۷ نفر افزایش به هفت هزار و ۸۸۱ نفر رسید.

۴ سال پیش
صدور مجوز سفر به داخل و خارج از ایتالیا از اواسط خرداد

دولت ایتالیا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد از روز سوم ژوئن (چهاردهم خرداد) مجوز سفر به داخل و خارج از این کشور صادر می‌شود.

۴ سال پیش
جان باختن ۱۶۸۰ آمریکایی در ۲۴ ساعت گذشته

دانشگاه جانز هاپکینز از جان باختن ۱۶۸۰ آمریکایی بر اثر کرونا در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

 

۴ سال پیش

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در مکزیک به ۴۵ هزار و ۳۲ نفر و شمار فوتی‌ها به ۴۷۶۷ نفر رسید.

 

۴ سال پیش

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
آمار رسمی کشورهایی نظیر افغانستان پایینه و علتش کاملا مشخصه نبود تجهیزات شناسایی کرونا و احتمالا خیلی ها که در این کشورها فوت می کنند علتش میتونه کرونا باشه اما چونکه نمیدانند جزو آمار فوتی کرونا نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
چجوریه ک اونا هنو تو قرنطینه هستن آمارشون رو ب بالاس
اونوقت ما چیزی ب اسم قرنطینه نداریم
همجام ک بازه
تجمع ها
بعد آمارمون رو ب کاهش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
اگه توجه کنیم توی این لیست فقط کشور های توسعه یافته یا در حال توسعه با سرعت بالا هستن، کسی می دونه چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
شده روزی دو هزار نفر خوبه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
هرکه بامش بیش برفش بیش
آخرین اخبار