فرمانده انتظامی استان ایلام :

روابط عمومی اتاق فکر مدیران و مدیریت افکار عمومی است

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت:روابط عمومی به عنوان اتاق فکر مدیران و مدیریت افکار عمومی قلمداد می‌ شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام با صدور پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت.

 در متن پیام تبریک سردار یاری  آمده است:

مقام معظم رهبری (مدظله العالی): روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسایلی است که در آن نهاد می‌گذرد.

توسعه بدون اطلاع رسانی و اطلاع یابی امکان پذیر نیست، زیرا داده‌ها زمانی که تحلیل و آنالیز شوند مبدل به اطلاعات می‌شوند که شرایط لازم برای تصمیم گیری و تصمیم سازی است و این جاست که نقش مهم و جایگاه ویژه روابط عمومی در سازمان‌ها جلوه گر می‌شود که می‌تواند سقف پیروزی‌های یک سازمان را بر ستون اطلاعات و دانایی استوار کند و در اخذ تصمیم‌های درست و شایسته مدیران ارشد سازمان را یاری می‌رساند.

سازمان‌های پیشرو، روابط عمومی را به عنوان اتاق فکر مدیران و مدیریت افکار عمومی قلمداد می‌کنند و با در اختیار گذاشتن امکانات مورد نیاز مسیر شفافیت و اطلاع رسانی را برای ایشان هموارتر می‌سازند.

بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه‌های مختلف تبدیل شده است.

اینجانب ضمن تبریک ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، امیدوارم تعهد، تخصص و پشتکار دست اندرکاران این حوزه به خصوص در نهاد‌های حساس اجتماعی، در مسیر عمل به آرمان شفافیت، آگاهی رسانی و اعتمادسازی و فسادستیزی و خدمت به جامعه هدف بیش از گذشته مثمر ثمر و اثرگذار باشد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.