مدیر کل حفاظت محیط زیست اردبیل:

رسانه‌ها در تبیین مسائل و دغدغه‌های زیست محیطی نقش اساسی دارند

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: رسانه‌ها در تبیین مسائل و دغدغه‌های زیست محیطی نقش اساسی دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سعید شهند، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل همزمان با روز روابط عمومی با اشاره به اینکه روابط عمومی در خط مقدم اطلاع رسانی قرار دارد گفت: رسانه‌ها در تبیین مسائل و دغدغه‌های زیست محیطی نقش اساسی دارند و مجموعه روابط عمومی با تعامل مناسب با رسانه‌ها به رفع این معضلات کمک می‌کند.

او با اشاره به اینکه در اغلب مواقع تلقی درستی از وظایف سازمان حفاظت محیط زیست وجود ندارد اظهار داشت: روابط عمومی می‌تواند با تبیین و تشریح درست این وظایف و اطلاع رسانی در خصوص نحوه عملکرد و فعالیت‌های حفاظت محیط زیست، آگاهی عمومی را در این زمینه افزایش دهد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل تصریح کرد: روابط عمومی‌ها را محور توسعه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی دانسته و افزود: در گذشته از روابط عمومی به عنوان یکی از ابزار‌های توسعه یاد می‌شد، ولی امروزه کارشناسان مربوطه در دنیا روابط عمومی را محور توسعه در تمامی زمینه‌ها معرفی کرده و به این حد اهمیت و جایگاه در نظر می‌گیرند.

در پایان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل با اهدای لوح و هدیه از کارکنان اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست اردبیل تقدیر کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.