مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت : ۲۷ اردیبهشت ماه بهاری‌ترین روز ارتباطات، خبررسانی و آگاهی بخشی روزی که تلاش‌های خادمان گمنام سیستم اداری کشور باید ارج نهاده شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛نجفی مهر مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت : خادمان گمنام سیستم اداری کشور که بی ادعا و با کمترین امکانات، عملکرد ادارات خود را با احسن‌ترین وجه به افکار عمومی منعکس میسازند و موجب اعتمادسازی می‌گردند.

او گفت : زنان و مردانی که شاید در سازمان خود تفقد ویژه‌ای نبینند، اما وفای به عهد و تعصب سازمانی شان، هیچگاه مخدوش نمیشود. آن‌ها اندیشه ورزانِ صبوری می‌باشند که همواره به فکر تعالی و ارتقای سیستم سازمانی خویشند.

نجفی مهر افزود : روابط عمومی‌ها قلب تپنده و نبض زندگی سازمان‌ها می‌باشند و تلاشگران این عرصه، نخبگان و فرهیختگانی هستند که می‌توانند به خوبی با بدنه اجتماع ارتباط بگیرند و با یک ادبیات مشترک با مردم سخن بگویند و به شفاف سازی امور بپردازند.

او افزود : آن‌ها با هنرمندی تمام، خدمات دولت را برای افکار عمومی تشریح می‌نمایند و به خوبی قادرند امید و نشاط را به جامعه تزریق نمایند و همدلی و هم زبانی را برای دستیابی استان به توسعه پایدار فراهم سازند.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.