مهم‌ترین اخبار حوادث ۲۷ اردیبهشت ۹۹ را اینجا بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (شنبه ۲۷ اردیبهشت ۹۹) را در این بسته خبری بخوانید.

واژگونی سمند دو کشته و چهار مصدوم  به دنبال داشت

رئیس پلیس راه استان گفت: واژگونی خودروی سواری سمند در جاده گناوه- دیلم دو کشته و چهار مجروح بر جای گذاشت.

سرهنگ جابر پاپری افزود: عصر روز گذشته (جمعه) خبر واژگونی یک دستگاه سواری سمند در جاده گناوه-دیلم به پلیس راه اعلام شد.

او ادامه داد: با حضور عوامل انتظامی و پلیس راه در محل حادثه، مشخص شد دو نفر از سرنشینان این خودرو که یکی از آن‌ها کودک یک و نیم ساله بود به علت شدت جراحات در محل فوت کردند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر با اشاره به اینکه علت حادثه در دست بررسی است، عنوان کرد: راننده به همراه سه نفر دیگر از سرنشینان مجروح و به مرکز درمانی منتقل شدند.

خفگی کودک ۱۴ ماهه در عسلویه

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از خفه شدن کودکی ۱۴ ماهه درمخزن آب در یکی از روستا‌های این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ پیمان فتاحی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر خفگی یک کودک ۱۴ ماهه در منزلی در روستای چاه مبارک و انتقال او به بهداری محل، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند و مشخص شد این کودک هنگام بازی بر اثر غفلت والدینش به داخل مخزن آب خروجی کولر گازی که در منزلشان بوده افتاده و خفه شده است.

او بیان کرد: با وجود حضور عوامل اورژانس و انتقال کودک به بیمارستان، او جان خود را قبل از رسیدن بیمارستان از دست داده بود.

کشف سوخت قاچاق درکنگان

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: دو هزار لیتر گازوئیل قاچاق ذخیره شده در روستای شیرینو  این شهرستان کشف شد.

سرهنگ رهام رضایی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان سوخت مقادیری گازوئیل در اقامتگاه‌های کارگری مستقر در شهرستان ذخیره کرده‌اند، مأموران پس از اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی‌های نامحسوس محل ذخیره را شناسایی و در بازرسی از آن دو هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

او با اشاره به دستگیری یک نفر در این زمینه، بیان کرد: ارزش محموله کشف شده بنا به نظر کارشناسان مربوط، ۱۴۰ میلیون ریال است.

زمین خوار شهرستان دیر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان دیر از آزادسازی بیش از دو هزار متر مربع اراضی ملی از دست متصرفان در شهر دوراهک خبر داد.

سرهنگ مهدی نظریه افزود: ماموران پلیس آگاهی دیر با رصد اطلاعاتی صورت گرفته مبنی بر زمین خواری و تصرف اراضی دولتی و ملی واقع در شهر دوراهک، پس از هماهنگی بررسی مدارک لازم، مشخص شد متهم دست به تصرف غیرقانونی دو هزار و ۹۷ متر مربع اراضی ملی به شیوه شخم زنی کرده است.

او با اشاره به اینکه متهم پس از تکمیل تحقیقات در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته است، بیان کرد: ارزش ریالی زمین‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوط چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

دستگیری عامل قتل مرد ۶۸ ساله در دشتستان

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری قاتل فراری مرد ۶۸ ساله درشهرستان دشتستان خبرداد.

سردار خلیل واعظی افزود: در ساعت ۱۷ روز اول فروردین امسال، در پی اعلام کشف جسد فردی در یک دامداری حوالی شهر برازجان، به سرعت کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند و مشخص شد جسد متعلق به مردی ۶۸ ساله است که حدود یک هفته از مرگش می‌گذرد.

او بیان کرد: با بررسی‌های علمی و رصد اطلاعاتی مأموران پلیس آگاهی شهرستان دشتستان و اخذ نظریه پزشکی قانونی فرضیه قتل متوفی تقویت و تلاش برای شناسائی و دستگیری قاتل آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر عنوان کرد: با تحقیقات پلیسی، عامل ارتکاب قتل که فردی ۳۸ ساله و اهل برازجان بود شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در این شهر دستگیر شد.

واعظی ادامه داد: متهم، به ارتکاب قتل اعتراف کرده و گفته به دلیل اختلافات قبلی با شلیک گلوله مقتول را در دامداری به قتل رسانده است.

او گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم دو قبضه اسلحه به همراه مقادیری مهمات کشف شد.

توقیف ۱۱ میلیارد کالای قاچاق در دشتستان

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت با توقیف دو دستگاه کامیون، ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان دشتستان کشف شد.

سرهنگ حیدر سوسنی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته، ماموران انتظامی در جاده خروجی دشتستان به استان فارس، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به دو دستگاه کامیون ایسوزو با احتمال حمل بار قاچاق مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: بعد از توقف و بازرسی از این دو خودرو، دو هزار و ۸۹۷ عدد سامانه صوتی خودرو و یک تن و ۸۴۰ کیلوگرم گردوی قاچاق که در حال انتقال به یکی از استان‌های همسایه بود، کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به توقیف دو خودرو و دستگیری دو متهم، بیان کرد: کارشناس مربوط ارزش این دو محموله را ۱۱ میلیارد ریال برآورد کرده است.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: اخبار حوادث ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.