رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از ابتلای قطعی ۲ هزارئ ۱۴ نفر از هم استانی‌ها به کروناویروس از ابتدا تا پیش از ظهر امروز خبر داد

دکتر فرزین رضاعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: از ابتدای شیوع کروناویروس در استان تا پیش از ظهر امروز تعداد ۲۰۱۴ بیمار مبتلای قطعی شناسایی شده است.

رضاعی گفت: شهرستان‌های سنندج ۵۸۲ نفر، سقز ۴۳۳ نفر، بانه ۲۳۵ نفر، قروه ۱۷۰ نفر، دیواندره ۱۴۸ نفر، مریوان ۱۱۵ نفر، بیجار ۱۱۱ نفر، کامیاران ۱۰۶ نفر، دهگلان ۸۷ نفر و سروآباد ۲۷ نفر مبتلای قطعی به کروناویروس دارند.

او ابراز داشت: از ابتدا تاکنون تعداد کل آزمایشات انجام گرفته برابر ۶۷۸۱ نمونه است که از این تعداد ۲۰۱۴ مورد مثبت، ۴۶۴۰ مورد منفی و ۱۲۷ مورد اعلام نشده است.

رئیس دانشگاه با اعلام ۱۱۵۸ بیمار بهبود یافته افزود: متاسفانه ۱۳۸ نفر از هم استانی‌های عزیزمان (۳۶ نفر در سقز، ۳۲ نفر در سنندج، ۱۹ نفر در قروه، ۱۹ نفر در بانه، نه نفر در کامیاران، نه نفر در بیجار، هفت نفر در مریوان، پنج نفر در دیواندره و دو نفر در دهگلان) به دلیل ابتلاء به کروناویروس فوت شده‌اند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل‌های مرتبط دفن گردیده‌اند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.