پرداخت حقوق معوقه پرسنل شهرداری اروندکنار طی هفته های آتی

شهردار اروندکنار در پی اعتراض نیروی های شهرداری اروندکنار، از پرداخت حقوق معوقه پرسنل این ارگان در هفته های آتی خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،بیش از ۵۰ نفر از کارکنان شهرداری اروندکنار آبادان به دلیل پرداخت نشدن پنج ماه حقوق مقابل ساختمان این شهرداری تجمع کردند.

حمید وشاخی شهردار اروند کنار در خصوص تجمع کارکنان  شهرداری  گفت: از دی‌ماه ۹۸ و آغاز به کار بنده به عنوان شهردار در اروندکنار حجم زیادی  از بدهی شهرداری این شهرستان بابت حقوق پرسنل و اقساط بیمه تامین اجتماعی به همراه بیمه جاری به طور معوقه باقی مانده بود.

او با اشاره به تلاش شهرداری در تحقق مطالبات نیروی خدوم این ارگان افزود: به طور کلی، پرداخت حقوق و بیمه نیروهای شهرداری اروندکنار از تیر ماه ۹۸ و بخشی از اضافه کاری فروردین و اردیبهشت ۹۷ با دیرکرد همراه بوده است.

شهردار اروندکنار ادامه داد: از دی ماه ۹۸ پایه حقوق معوقه شهریور پرسنل شهرداری و مردادماه نیروهای پیمانکاری به علاوه اضافه کار تیرماه و همچنین مبلغی بابت سنوات خدمت به نیروهای بازنشسته در کنار اقساط بیمه تامین اجتماعی، از سوی شهرداری اروندکنار پرداخت شد.

حمیدوشاخی تصریح کرد: در بهمن ماه نیز پایه حقوق مهرماه نیروهای شهرداری و حقوق شهریور نیروهای پیمانکاری و علاوه اقساط بیمه پرداخت گردید.

او در ادامه اظهار داشت: در اسفند ماه پرداخت حقوق کامل آبان‌۹۸ نیروهای شهرداری  و حقوق آذرماه نیروهای پیمانکاری را به علاوه عیدی در کنار مبلغی  بابت سنوات خدمت به بازنشستگان این ارگان، در دستور کار داشتیم و در اردیبهشت ۹۹ حقوق آذرماه پرداخت شد.

 شهردار اروندکنار تشریح کرد: شهرداری اروندکنار مانند بسیاری از شهرداری ها با جذب منابع، هزینه های خود را تامین میکند و طبق قانونی که در سال ۹۸ در کمیسیون اقتصادی تصویب شد؛ ۳۵ از عوارض آلایندگی شهرداری  کسر شده و به سازمان حفاظت محیط زیست شهری تعلق میگیرد؛ که این خود یک معضل در تامین هزینه های شهرداری به حساب می آید.

وشاخی در ادامه داد: اروندکنار در نقطه صفر مرزی با جمعیت حدود ۱۲ هزار نفر، در حال حاضر با کمبود درآمد مالی پایدار مواجه و این سبب شد که پرداخت حقوق کارکنان شهرداری اروندکنار نسبت به شهرداری آبادان دو ماه دیرکرد داشته باشد .

او با بیان اینکه جذب درآمد در اسفند ۹۸ بالغ بر ۱۵میلیارد ریال بوده که ۱۳ میلیارد ان را به حقوق و عیدی و بیمه تخصیص دادیم گفت:  این قول را می دهیم که طی هفته های آینده با اولین جذب مالی حقوق پرسنل شهرداری اروندکنار پرداخت شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
باسلام
ایا پنج ماه حقوق عقب افتاده وپنج ماه مابه تفاوت حقوق که این پنج ماه مابه تفاوت خودشه حقوق کامل میباشدکه روی هم رفته جمعا ۸ماه حقوق عقب افتاده میشه باپرداخت علل حساب یایک حقوق میتوان جبران ۶ قسط عقب افتاده بانک دوسال قبض اب وبرق هزینه خونه دکترو... شود