معاون مالی و پشتیبانی دادگستری کل استان یزد با اشاره به مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه به استان، گفت: احداث ساختمان دادگستری بهاباد در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مجید دهقان معاون مالی و پشتیبانی دادگستری کل استان یزد در نشست با فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان بهاباد با بیان اینکه احداث ساختمان دادگستری شهرستان بهاباد یکی از مصوبات سفر ریاست قوه قضائیه در سال ۹۸ به استان یزد است، گفت: مهمترین هدف دستگاه قضا در توسعه فضا‌های فیزیکی ارائه خدمات در خور شان مراجعین است.

او افزود: به همین منظور دادگستری کل استان آماده هرگونه تعامل و همکاری برای تسریع در احداث ساختمان دادگستری شهرستان بهاباد است.

دهقان با بیان اینکه احداث ساختمان دادگستری بهاباد از جمله مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه به استان بوده است، گفت: دستگاه قضایی استان یزد بر اجرای دقیق مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه به استان اهتمام جدی را دارد.

او اظهار داشت: به همین منظظور تعدادی پروژه را در استان یزد شروع کردیم که احداث ساختمان دادگستری بهاباد یکی از پروژه‌هایی است که در اولویت قرار دارد.

معاون مالی و پشتیبانی دادگستری کل استان یزد با تأکید بر ضرورت همکاری و تعامل دستگاه‌های محلی و فرمانداری برای این پروژه،گفت: بعد از اینکه تمام مجوز‌های لازم برای پروژه اخذ شد، ساختمان دادگستری طی مدت دو سال احداث می‌شود.

فرماندار شهرستان بهاباد نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی ارزشمند رئیس دادگاه عمومی بهاباد به منظور توسعه و آبادانی شهرستان و انجام اقدامات قانونی در برخورد با متخلفین و افراد سودجو، گفت: حضور مردم در دادگستری نیازمند ساختمان مناسب است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار