آتش سوزی در پالایشگاه نفت در شمال عراق

خبرنگار شبکه روداو از وقوع آتش سوزی در یک پالایشگاه نفت در اربیل واقع در شمال عراق خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری روداو، رسانه‌های خبری از وقوع آتش سوزی در پالایشگاهی نفتی در اربیل واقع در اقلیم کردستان در شمال عراق خبر دادند.

خبرنگار شبکه روداو اعلام کرد این آتش سوزی امروز شنبه در پالایشگاهی نفتی در مسیر مخمور- اربیل به وقوع پیوست که بر اثر آن، یک کارگر جان خود را از دست داد.

بر اساس این گزارش، دو مخزن سوخت و ۴ مخزن پالایشگاه دچار حریق شدند که تیم‌های دفاع مدنی در مکان حادثه همچنان برای اطفای حریق حضور دارند.

خبرنگار این شبکه همچنین در خصوص خسارت‌های جانی این حادثه گفت: یکی از رانندگان نفت کش‌ها بر اثر این آتش سوزی جان خود را از دست داد و فردی دیگر مجروح شد.

وی در ادامه افزود: تا الان، علت این آتش سوزی مشخص نشده و تیم‌های دفاع مدنی همچنان در تلاش هستند تا آتش را خاموش کنند. همچنین قرار است تا تحقیقاتی در زمینه حادثه به انجام برسد.

طبق اعلام شبکه روداو، در نزدیکی این پالایشگاه، یک جایگاه سوختی وجود دارد که تیم دفاع مدنی اقدام به بستن راه بر روی گدازه‌های آتش کرد تا آتش به این جایگاه نرسد؛ همچنانکه نگرانی‌هایی وجئد دارد که آتش به میدان‌ها و پالایشگاه‌های نزدیک به محل حادثه برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار