معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان گفت : زمین‌های بخش خصوصی که در طرح اقدام ملی مسکن بکارگیری می‌شوند را به مسکونی تغییر کاربری خواهیم داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت : برای افزایش مشارکت بخش خصوصی در طرح اقدام ملی مسکن می‌توانیم زمین‌هایی که احتیاج به تغییر کاربری دارد را نیز به کاربری مسکونی تغییر دهیم.

او با بیان اینکه جهش تولید در بخش صنعت ساختمان طراحی شده است، گفت : باید بتوانیم سرعت تولید مسکن را در سال ۹۹ افزایش دهیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه باید بتوانیم با توسعه صنعت ساختمان علاوه بر ایجاد رونق اقتصادی به اشتغالزایی نیز برسیم، افزود: ۲۶۰ شغل مرتبط با صنعت ساختمان به صورت مستقیم ایجاد می‌شود که این آمار در مشاغل غیرمستقیم بسیار بیشتر است.

سالاری به طرح اقدام ملی مسکن اشاره کرد و گفت: در طرح اقدام ملی دولت تمهیداتی را ایحاد می‌کند که سازندگان برای گروه‌های هدف مسکن ایجاد کنند.

او با بیان اینکه در طرح اقدام ملی مسکن قشر ضعیف جامعه خانه دار می‌شوند، ادامه داد: در استان کرمانشاه ما زمینی برای ساماندهی طرح اقدام ملی مسکن نداشتیم از این رو قرار شد، افرادی که زمین دارند با دریافت تسهیلات برای خود مسکن سازی کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای اعطا تسهیلات در این طرح گفت:با پیگیری‌های بسیار توانستیم موضوع سپرده اولیه برای اعطا تسهیلات در بانک‌ها را برداریم و متقاضیان بتوانند با استفاده از ضمانت زمین و سازه خود تسهیلات را دریافت کنند.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه پیشتر اعلام کرده بود که ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی سهمیه استان است که ۹ هزار واحد آن امسال ساخته خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۱:۲۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
مسکن ملی از چه تاریخی شروع میشه؟؟؟؟؟؟؟؟¿