مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: یارانه معیشتی به دلیل تمرکز منابع بر حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا، فعلا در دستور کار نیست.

حسین فلاح نژاد، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: یارانه معیشتی به دلیل تمرکز منابع بر حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا و پرداخت وام یک میلیون تومانی فعلا در دستور کار وزارتخانه  نیست.


بیشتر بخوانید: رسیدگی به مشکلات کارگران آسیب دیده از کرونا در اولویت


او با بیان این که محدودیت زمانی در ثبت نام و پرداخت وام یک میلیون تومانی وجود ندارد، افزود: از آنجا که تعدادی از سرپرستان خانواده ها سیم کارت نداشتند و بحث ثبت نام و خرید سیم کارت باعث رعایت نشدن فاصله گذاری اجتماعی در صفوف دفاتر پیشخوان شده بود، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی محدودیت زمانی را از دستور کار ثبت نام وام یک میلیون تومانی خارج کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: شهروندان می توانند درصورت تمایل برای دریافت وام یک میلیون تومانی اقدام کنند.

او با بیان این که سرپرستان خانواده ای که برای دریافت وام یک میلیون تومانی پیامک داده اند،  افزود: در هجدهم اردیبهشت ماه یک مرحله واریز داشتیم و تا چند روز آینده نیز مرحله دیگری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
یارانه معیشتی باید تصحیح شودزیرا دراین پرداخت عدالت درنظرگرفته نشده برای افرادی که نیازداشتن هیچ امکانی برای دریافت وجود ندارد قطعا بعدازکرونا باید دقیقترپرداخت شود