برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند و محروم شیراز، با همیاری فرهنگیان بسته‌های حمایتی معیشتی تهیه شده که در چند مرحله بین خانواده‌های آنان توزیع خواهد شد.  

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، الله یار رضایی رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۴ شیراز، گفت: در پی فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مومنانه، آموزش و پرورش فارس نیز به عنوان نهاد تعلیم و تربیت طی ۳ مرحله اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی بین اولیای دانش آموزان آسیب دیده از کرونا کرد.

او افزود: در مرحله نخست مدارس ناحیه چهار شیراز اقدام به توزیع ۲۰۰ بسته مواد غذایی بین اولیای دانش آموزان نیازمند کردند و امروز در مرحله دوم هزار بسته غذایی توسط فرهنگیان فارس با همکاری بسیج و سپاه تهیه و توزیع خواهد شد.

رضایی، ارزش هر بسته غذایی را ۱۵۰ هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد: این بسته‌ها حاوی برنج، مرغ، ماکارونی، روغن، رب گوجه و حبوبات است که بین نیازمندان آسیب دیده از کرونا توزیع خواهد شد.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۴ شیراز تصریح کرد: همچنین بعداز ظهر امروز ۱۰۰ بسته غذای گرم بین دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.