مدیرکل‌دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۲۷۱ هزار و ۵۵ بسته معیشتی طرح «کمک مومنانه» تا کنون در این استان بین نیازمندان توزیع شده است.

عباسعلی ارجمندی مدیرکل‌دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستاندر گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) تاکنون‌۲۵ هزار بسته حمایتی به ارزش ۱۱ میلیارد تومان در سیستان و بلوچستان توزیع کرده است.

او ادامه داد: همچنین کمک‌های نقدی و غیرنقدی بنیاد مستضعفان که در قالب «کمک مومنانه» در اختیار کمیته امداد و بهزیستی قرار گرفته۲۵ میلیارد تومان نقدی و یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان غیر نقدی بوده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه هدف گذاری که برای طرح «کمک مومنانه» مدنظر قرار داده ۳۵۲ هزار و ۹۰۰ سبد غذایی است که تاکنون ۱۷۰هزار بسته توزیع شده است.

او افزود: ۱۸۷ گروه جهادی و هزار و ۸۴۱ پایگاه بسیج سیستان و بلوچستان در طرح «کمک مومنانه» با سپاه همکاری دارند.

ارجمندی ادامه داد: جمع کل کمک‌های سپاه پاسداران به ارزش ۷۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

او جمع کمک‌های نقدی و غیرنقدی به بهزیستی را تاکنون پنج میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان ذکر کرد و گفت: همچنین ۱۸ هزار و ۸۱۰ بسته غذایی توسط کمیته امداد بین نیازمندان سیستان و بلوچستان توزیع شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان اظهارداشت:همچنین ۵۱ هزار و ۲۴۵ بسته غذایی به ارزش سه میلیارد و ۹۰۰میلیون تومان توسط هلال احمر در این استان توزیع شده است.

او کل بسته‌های معیشتی توزیع شده در سیستان و بلوچستان را ۲۷۱ هزار و ۵۵ بسته و کمک‌های نقدی و غیرنقدی را ۱۱۸میلیارد تومان ذکر کرد.

ارجمندی تهیه و توزیع ۴۷۰ هزار عدد ماسک و ۹۷۴ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده را از دیگر اقدامات در سیستان و بلوچستان همزمان با شیوع ویروس کرونا عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار