طرح ملی قرآنی ۱۴۵۴، با محوریت آیات کاربردی و موضوعی قرآن کریم با شعار خانواده و آرامش به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه سیاستگذاری طرح ملی انس با قرآن کریم ۱۴۵۴ در یک هزار و چهارصد و پنجاه و چهارمین سال نزول قرآن در شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شد.

در جلسه هماهنگی و هم افزایی طرح ملی انس با قرآن کریم ۱۴۵۴ مقرر گردید، ۵ کمیته شامل کمیته‌های پشتیبانی و اجرایی، علمی و محتوایی، روابط عمومی و فضای مجازی، برنامه سازی و نهاد‌ها و معاونت استان‌ها و شبکه‌های سیما جهت بازدهی کمی و کیفی طرح تشکیل شود.

امسال شروع طرح از ۳۰ خرداد ماه با محوریت آیات کاربردی و موضوعی قرآن کریم در خصوص گفتمان قرآنی در جامعه و بین مردم با شعار خانواده و آرامش با هماهنگی تمام شبکه‌های سیما، صدا وسیما مراکز استان‌ها و نهاد‌های قرآنی کشور در ۳۲ استان کشور برگزار خواهد شد و به مدت دو ماه تا سی مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

طرح درس شامل موضوعات و آیات کاربردی قرآن، برگزاری مسابقه روزانه از شبکه‌های سیما در آیتم‌های مختلف و همچنین مسابقه‌های جانبی مانند خطاطی، داستان نویسی از بخش‌های طرح قرآنی ۱۴۵۴ خواهد بود.

برگزاری آزمون سراسری مفاهیم موضوعی قرآن کریم در بقاع متبرکه از دیگر برنامه‌های طرح ملی و قرآنی ۱۴۵۴ در امسال است.

خاطر نشان می‌شود مراسم اختتامیه طرح ملی قرآنی ۱۴۵۴ شهریور ماه سال جاری در حرم مطهر حضرت معصومه (سلام الله علیها) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار