تاکید بر ارائه خدمات مطلوب انتظامی به مردم

فرمانده انتظامی مازندران در بازدید از کلانتری ۱۱ ساری بر ارائه خدمات مطلوب انتظامی به مردم و شهروندان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، به منظور بهبود ارائه خط و مشی‌های راهبردی و ارائه خدمات مطلوب انتظامی به شهروندان، سردار مرتضی میرزایی از کلانتری ۱۱ ساری بازدید کرد.

فرمانده انتظامی مازندران در حاشیه این بازدید که با حضور رئیس پلیس پیشگیری، معاون اجتماعی و فرمانده انتظامی شهرستان ساری همراه بود بر ارائه خدمات مطلوب انتظامی به مردم و شهروندان تاکید کرد.

او با اشاره به لزوم رعایت نظم و انضاط در کلانتری‌ها و مراکز انتظامی، گفت: کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها به عنوان نماد حاکمیتی و ویترین نیروی انتظامی باید الگویی نظم و انضباط ظاهری و معنوی در جامعه باشند.

سردار میرزایی با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی در اجرای ماموریت‌های انتظامی، افزود: پاسخگویی به مطالبات مردمی، حفظ حرمت اشخاص، سرعت و دقت در ماموریت‌ها از مهمترین مطالبات مردم در حوزه کلانتری هاست.

او قانونمندی را از جمله الزامات کار در کلانتری‌ها برشمرد و گفت: در مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی رعایت موارد قانونی از جمله مواردی است که باید به صورت جدی مدنظر قرار گیرد.

فرمانده انتظامی مازندران بر حفظ اقتدار با در نظر گرفتن رافت و مهربانی با مردم تاکید کرد و گفت: پلیس باید مهربان و امین مردم باشد و در عین رافت در مقابل هنجارشکنان مقتدرانه ایستادگی کند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار