معاون شرکت‌ها و قیمت گذاری بنگاه‌های خصوصی سازی، میزان بدهی ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، قرار است سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در شهریور ماه عرضه و سرانجام پس از چند سال سرخابی‌های فوتبال خصوصی شوند.

یکی از مشکلات به وجود آمده برای واگذاری سهام این ۲ باشگاه، بدهی‌های استقلال و پرسپولیس بود که برخی‌ها معتقد بودند با این میزان بدهی، این ۲ شرکت سود دِه نخواهند شد.

با اعلام ابوالقاسم شمسی جامخانه، معاون شرکت‌ها و قیمت گذاری بنگاه‌های خصوصی سازی، میزان بدهی استقلال و پرسپولیس ۳۸۰ میلیارد تومان بوده که سهم هر باشگاه ۱۹۰ میلیارد تومان است.


بیشتر بخوانید: دادگاه مهاجم جنجالی پرسپولیس برگزار شد


البته بخش عمده این بدهی را بدهی مالیاتی تشکیل می‌دهد که برای استقلال ۵۶ میلیارد تومان و برای پرسپولیس حدود ۷۰ میلیارد تومان است.

ابوالقاسم شمسی جامخانه در گفت‌وگو با خبرنگار ما در این باره بیان کرد: بدهی مالیاتی نیز برای سالیان قبل از ۹۵ است و مراحل دادرسی آن درحال انجام است و احتمال دارد بخشی از این مالیات‌ها نیز کاهش یابد. بدهی وجود دارد و لوگو یکی از باشگاه‌ها توقیف شد، اما اقداماتی انجام دادند که رفع توقیف گشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
حیف پول بیت المال
Iran (Islamic Republic of)
شیرامینی
۱۸:۵۴ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
سهم دوبرابری پرسپولیس رو هم((استوکس،اوساگونا،گل محمدی،،سفر ب کمپ های خصوصی وفوق لوکس قطر با پروازهای خصوصی،،ک برا تیم ملی هم ازاین کارا نکردن!!!»)

تا سلطانی فر بر مسند قدرته تبعیض و ظلم درحق کل ورزش ایران حکم فرما خواهد بود

استیضاح

استیضاح

استیضاح......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
پرسپولیس اگر پرواز خصوصی داشت دیر تر از حرف ژاپنیش به تهران نمیرسید همون پروازیم که پرسپولیس برای فینال آسیا گرفت استقلال داره توی مرحله گروهی مقدماتی میگیره اینا همش هوچی گریه یه عده هست که چشم دیدن موفقیت های پرسپولیس رو ندارند فقط کی میخواند این بازی کثیفشونو که یادش تا ابد روی پیشونیشون میمونه رو تموم کنند خدا میدونه
-
حمید
۱۸:۱۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
یعنی بدهی شون دقیقا برابره؟
مگه میشه؟ مگه داریم؟
آخرین اخبار