اسماعیل حسین زهی گفت: همدلی شکل گرفته در میان اعضای مجمع نمایندگان استان نوید دهنده یکپارچگی و تصمیم سازی مثبت برای تحقق مطالبات مردمی و تامین نیاز‌های منطقه با بهره گرفتن از از ظرفیت‌های باالقوه نمایندگان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اسماعیل حسین‌زهی منتخب مردم حوزه انتخابیه خاش گفت:نمایندگان سیستان و بلوچستان با وفاق و همدلی و دغدغه‌مندی می‌تواند مشکلات مردم استان را به مقام‌های عالی دولت منعکس کند و قطعا پیگیری‌های نمایندگان تاثیر بسزائی در رفع مشکلات و یا به حداقل رساندن آن‌ها دارد.

او اظهار داشت: وحدت رویه در پیگیری مطالبات مشترک یکی از ضرورت‌های اجتناب ناپذیر است که اعضای مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان از شمال تا مرکز و جنوب استان می‌توانند به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

حسین زهی بیان کرد: در هر یک از شهر‌های خاش، زاهدان، میرجاوه، تفتان، چابهار، سراوان، ایرانشهر، سرباز، راسک، نیکشهر، مهرستان، سیب و سوران، دلگان، دشتیاری، کنارک، چابهار و شهرستان‌های پنج گانه حوزه سیستان ظرفیت‌های فراوانی در بخش‌های تجاری، مرزی، کشاورزی، صنایع و معادن و ... وجود دارد که با شکوفایی و بهره برداری بهینه از آن‌ها می‌توان مشکلات استان را مرتفع و نیاز‌های مردم را تامین کرد.

او ادامه داد: ظرفیت‌های دریای مکران، نقاط مرزی و وجود پتانسیل‌های کشاورزی، دامی، شیلاتی، معدنی و ... هر یک در نوع خود بی‌نظیر است که با قابلیت سرمایه گذاری می‌توانند در رونق تولید و اشتغال و محقق شدن شعار جهش تولید موثر واقع شوند.

منتخب مردم حوزه انتخابیه خاش در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: با برنامه ریزی‌هایی که در مجمع نمایندگان استان صورت پذیرفته و همه همکاران از مشکلات و دغدغه‌های مردم آگاهی دارند، امید می‌رود پیگیری مطالبات به سرانجام خوبی برسد و تحول را در سیستان و بلوچستان شاهد باشیم.

حسین‌زهی افزود: مردم سیستان و بلوچستان با نمایندگان خودشان همراه و همگام هستند و قطعا در دولت نیز ظرفیت‌های ارزشمندی برای ارتقای شاخص‌های خدماتی و توسعه استان وجود دارد و با این مزیت‌ها می‌توانیم آینده منطقه را روشن و توسعه یافته ترسیم کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار