الکس ایزار، وزیر بهداشت و خدمات انسانی آمریکا ازدحام‌های کنونی در این کشور با وجود خطر ویروس کرونا را «بخشی از آزادی در آمریکا» خواند!

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، الکس ایزار، وزیر بهداشت و خدمات انسانی آمریکا در واکنش به ازدحام‌هایی که در پی لغو محدودیت‌های رفت‌وآمد در آمریکا ایجاد شده، واکنش عجیبی نشان داد.

ایزار روز یکشنبه در پاسخ به سوالی در رابطه با ازدحام جمعیت در برخی از کافی‌شاپ‌های سراسری آمریکا، مدعی شد که این هم «بخشی از آزادی» در آمریکا است.

ایزار در این‌باره افزود: «من فکر می‌کنم در هر موردی از رفتارهای شخصی، می‌توانیم چنین رفتارهای غیرمسئولانه‌ای را شاهد باشیم. این هم بخشی از آزادی ما در آمریکا است».

وی در ادامه ضمن تاکید بر تصمیم دولت برای بازگشایی کامل اقتصادی، افزود: «بسته نگه داشتن اقتصاد، پیامد‌های جدی‌ای در حوزه سلامت در پی خواهد داشت».

در بسیاری از ایالت‌ها در سراسر آمریکا محدودیت‌های ناشی از ویروس کرونا کاهش چشمگیری داشته است. بازگشایی رستوران و کافی‌شاپ‌ها با ظرفیت محدود از جمله اقداماتی بوده که طی هفته‌های اخیر در برخی از ایالت‌های آمریکا انجام شده است.

همزمان با شیوع ویروس کرونا در آمریکا و تاثیر منفی آن بر اقتصاد این کشور، رکود بی‌سابقه‌ای اقتصاد آمریکا را در بر گرفته و شمار بیکاران آمریکایی روز به روز افزایش می‌یابد. همزمان دونالد ترامپ از بیم کاهش محبوبیت خود در انتخابات آتی ریاست جمهوری اصرار زیادی به بازگشایی اقتصادی دارد و به تبعات منفی بهداشتی آن اهمیت چندانی نمی‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
اين بابا كلا از مرحله پرته و الفباي دموكراسي رو هم بلد نيست
طبق قانون دموكراسي ملت تا اونجايي آزادن كه به بقيه صدمه نزنن نه اينكه آزاد باشن كه كرونا رو اشاعه بدن
آخرین اخبار