شمار مبتلایان به ویروس کووید-۱۹ در سراسر جهان مرز چهار میلیون و ۸۰۰ هزار نفر را هم رد کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، طبق آخرین آمارها، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به بیش از چهار میلیون و ۸۰۰ هزار نفر رسیده و شمار جان‌باختگان بر اثر ابتلا به این ویروس از مرز  ۳۱۶ هزار نفر هم گذشته است.

آمریکا، روسیه، اسپانیا، انگلیس، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، ترکیه و ایران به ترتیب در رده‌های اول تا دهم جدول کشور‌های آلوده به ویروس کووید-۱۹ قرار دارند.

جدیدترین خبرها درباره شیوع کرونا و تحولات ناشی از آن در مناطق مختلف جهان را در این گزارش دنبال کنید:

آمار جدید در ایتالیا

شمار جان باختگان بیماری کرونا در ایتالیا با ۹۹ نفر افزایش به ۳۲ هزار و ۷ نفر رسید. شمار مبتلایان به این بیماری نیز با ۴۵۱ نفر افزایش به ۲۲۵ هزار و ۸۸۶ نفر رسیده است.

۴ سال پیش
اعلام قرنطینه ۴ روزه در سراسر ترکیه

رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد از روز ۳ خرداد (۲۳ مه) قرنطینه‌ای ۴ روزه در همه شهر‌های این کشور به مناسبت عید فطر برقرار خواهد شد.

رجب طیب اردوغان همچنین گفت مدارس این کشور در سال جاری تحصیلی بازگشایی نخواهند شد.

۴ سال پیش
تعطیلی ۸ مدرسه در فرانسه در پی مثبت شدن آزمایش کرونای دانش آموزان پس از بازگشایی مدارس

حدود ۷۰ مورد مبتلا به کرونا در فرانسه از زمان بازگشایی مدارس در هفته گذشته شناسایی شده است.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت عربستان اعلام کرد با مرگ ۸ نفر دیگر بر اثر کرونا، شمار قربانیان این ویروس در عربستان به ۳۲۰ نفر رسیده است. وزارت بهداشت عربستان همچنین از ثبت ۲۹۵۳ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا خبر داد که با این حساب، شمار مبتلایان به ۵۷۳۴۵ نفر رسیده است.

۴ سال پیش

رسانه‌های ترکیه از لغو احتمالی محدودیت و ممنوعیت‌های کرونایی پس از تعطیلات عید فطر در این کشور خبر دادند.

۴ سال پیش

وزیر بهداشت عراق از قرنطینه پنج شهر در استان بغداد به مدت دو هفته و از روز چهارشنبه خبر داد.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت و درمان افغانستان امروز اعلام کرد: با شناسایی و ثبت ۴۰۸ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته در افغانستان، تعداد کل افراد آلوده به ویروس کرونا در این کشور به ۷ هزار و ۷۲  نفر افزایش یافت.

براساس گزارش وزارت بهداشت افغانستان، با فوت سه بیمار کرونا در شبانه روز گذشته، تعداد فوتی‌های این بیماری به ۱۷۲ نفر رسید.

۴ سال پیش
سنگین‌ترین مجازات کرونایی در جهان

مسئولان بهداشتی و امنیتی قطر برای شهروندانی که در دوران شیوع کرونا از ماسک استفاده نکنند، سه سال زندان و ۵۵ هزار دلار جریمه در نظر گرفته‌اند که سنگین‌ترین مجازات در دنیاست.

 
۴ سال پیش
جدول| آخرین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبودیافتگان

جدیدترین خبر‌ها درباره کووید-۱۹ در جهان/ تعداد مبتلایان به کرونا به بیش از ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر رسید

۴ سال پیش
آخرین آمار آلمان

موسسه بیماری‌های عفونی «رابرت کخ» آلمان روز دوشنبه اعلام کرد ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۳۴۲ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونای جدید و ۲۱ مورد مرگ ناشی از آن در این کشور به ثبت رسید.

بنا بر اعلام این موسسه، تا کنون در مجموع ۱۷۴ هزار و ۶۹۷ نفر در این کشور به «کووید-۱۹» مبتلا شده‌اند و هفت هزار و ۹۳۵ نفر نیز جان خود را بر اثر ابتلا به این بیماری از دست داده اند.

۴ سال پیش

یک آکروجت هنگام پرواز نمایشی بر فراز بریتیش کلمبیای کانادا به منظور تقویت روحیه مردم در میانه مقابله با بحران کرونا، سقوط کرد.

۴ سال پیش

جمهوری دومینیکن روز یکشنبه از کاهش محدودیت‌های قرنطینه‌ای که از ۲۰ مارس به منظور مهار شیوع ویروس کرونای جدید در این کشور به اجرا درآمده بود خبر داد و اعلام کرد برخی فعالیت‌های اقتصادی نیز از سر گرفته می‌شود.

 
۴ سال پیش

 واشنگتن پست در گزارشی نوشت بررسی‌ها نشان می‌دهد خانه‌های سالمندان زیر نظر «لایف کر» سنترز، بزرگترین شرکت خصوصی مراقبت از سالمندان در آمریکا که یکی از مهمترین زنجیره‌ها در این صنعت به شمار می‌رود، در پی شیوع ویروس کرونا و آغاز مرگ و میر‌ها به علت ابتلا به بیماری کووید- ۱۹ در مراکز نگهداری از سالمندان وابسته به این شرکت در سراسر آمریکا، استاندارد‌های فدرال را برای توقف شیوع این بیماری واگیردار رعایت نکردند.

۴ سال پیش

 کره جنوبی روز دوشنبه اعلام کرد ۱۵ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در این کشور گزارش شده است که به این ترتیب شمار کلی مبتلایان به ۱۱ هزار و ۶۵ نفر افزایش یافت.
مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری کره جنوبی اعلام کرد شمار کل جانباختگان در این کشور هم به ۲۶۳ نفر افزایش یافت.

۴ سال پیش

 مقامات بهداشتی چین روز دوشنبه از هفت مورد جدید ابتلا به کووید - ۱۹ در این کشور خبر دادند. این مقامات اعلام کردند هیچ مورد جدیدی از جان‌باختن ناشی از ابتلا به کووید-۱۹ در این کشور در بیش از یک ماه گذشته گزارش نشده است. ۸۲ نفر از مبتلایان هنوز تحت درمان و ۴۵۰ نفر نیز در قرنطینه هستند.

 

۴ سال پیش

در ۲۴ ساعت گذشته ۵ هزار و ۲۴۲ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در هند شناسایی شدند. این بیشترین آمار مبتلایان در سه ماه اخیر در دومین کشور پرجمعیت جهان است.
بر اساس آمار وزارت بهداشت و رفاه خانواده هند از آغاز تاکنون تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به ۹۶ هزار و ۱۶۹ نفر افزایش یافت. از این تعداد. ۳۶ هزار و ۸۲۴ نفر از بیمارستان مرخص شدند. همچنین ۳ هزار و ۲۹  نفر نیز جان باختند.

 

۴ سال پیش

وزارت بهداشت کانادا روز دوشنبه اعلام کرد شمار مبتلایان به کرونا در این کشور با یک هزار و ۱۳۸ نفر افزایش به ۷۷ هزار و دو نفر رسیده است.
این وزارت‌خانه همچنین اعلام کرد بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در این کشور آزمایش کرونا داده‌اند و مجموعا ۳۸ هزار و ۵۵۰ نفر از مبتلایان به این بیماری نیز بهبود یافته‌اند.

۴ سال پیش

وزیر بهداشت آمریکا از درخواست دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور، برای از سرگیری فعالیت‌های اقتصادی حمایت کرد. او گفت: ما باید فعالیت‌های اقتصادی را از سر بگیریم، ادامه تعطیلی اقتصاد می‌تواند پیامد‌های خطرناکی برای سلامت جامعه مانند افزایش میزان خودکشی، کاهش آزمایش‌های مربوط به سرطان و قلب و نیز واکسیناسیون کودکان داشته باشد.

۴ سال پیش

مجموع آمار مکزیک در زمینه ویروس کرونا به ۴۹۲۱۹ مورد ابتلا و ۵۱۷۷ نفر جان باخته رسیده است. 

۴ سال پیش
جدیدترین آمار سازمان جهانی بهداشت

بر اساس اعلام سازمان جهانی بهداشت شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به چهار میلیون و ۸۰۱ هزار و ۸۷۵ نفر افزایش یافته است.
همچنین شمار جان‌باختگان بر اثر ابتلا به این ویروس به ۳۱۶ هزار و ۶۷۱ نفر و شمار بهبودیافتگان به یک میلیون و ۸۵۸ هزار و ۱۷۰ تن رسیده است.
با آنکه شمار مبتلایان به کرونا در برخی کشور‌ها سیر نزولی دارد، در برخی دیگر از کشور‌ها بر آمار مبتلایان روز به روز افزوده می‌شود.

 

۴ سال پیش

وزارت بهداشت سودان اعلام کرد ابتلای ۳۰۲ نفر دیگر در این کشور به ویروس کرونا ثبت شد و در ۲۴ ساعت گذشته هشت نفر بر اثر ابتلا به این ویروس فوت کردند.


۴ سال پیش

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
روسیه وعربستان دلیلش چیه که انقدفوتیهاشون کمن کاش یه بررسی بشه تااگه عاملی موثره بقیه کشورهاهم اجراکنندالبته اگه آماراشون صحیح باشه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۱:۲۷ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
اخبار کلی:دنیا اقصادش فلج کرونا کلی بیکاری بوجود آورده همه جا کلی گشنه و فقیر هست هر روز آمار بیشتر میشه اما ایران اقتصاد گل و بلبل فقیر نیست گارگری بیکار نمیشه همه چیز تحت کنترل اگرهم سیر سعودی هست بخاطر مدیریت غلط نیست کیتهای تشخیص زیاد شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
قابل توجه چاكران و گوش به فرمانهاي سازمان بهداشت جهاني
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۱:۳۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
امسال بطور قطع بحران کمبود و استفاده فراگیر از واکسن آنفولانزا خواهیم داشت و مقامات باید برای آن و تزریق به افراد مسن و واجب تر برنامه ریزی نمایند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
آره حتما برنامه ریزی میکنند مسئولین! به محض اینکه که خودشون و اطرافیانشون واکسن رو بزنن واکسنا وارد بازار سیاه میشه و دلال های کفتار صفت ازش سودهای هنگفت میبرن
آخرین اخبار