معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: صنایع بزرگ و آلاینده مستقر در شهرک صنعتی ۲ اردبیل ملزم به بازسازی تصفیه خانه‌های داخلی خود هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرزاد قلندری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در بازدید از شهرک صنعتی 2 اردبیل گفت: در کوتاه مدت و تا زمان تکمیل و بهره‌برداری از مدول دوم تصفیه‌خانه این شهرک ، صنایع بزرگ و آلاینده مستقر در این شهرک ملزم به بازسازی تصفیه خانه‌های داخلی خود هستند تا حجم خروجی پساب شهرک کنترل شود.

او افزود: مسوولان محیط زیست استان مکلف به کنترل دقیق ضوابط و پایش مستمر وضعیت زیست محیطی این شهرک هستند.

قلندری با بیان اینکه طرح توسعه تصفیه‌خانه موجود شهرک صنعتی از پارسال در دستور کار است، گفت: بخشی از منابع مالی لازم جهت خرید تجهیزات آن نیز اختصاص یافته و در مرحله انجام تشریفات قانونی خرید بوده و شرکت شهرک‌های صنعتی با برنامه زمان‌بندی مشخص پروژه را به پیش می‌برد.

معاون استاندار اردبیل با تاکید بر حمایت کامل از صنعتگران و کارآفرینان اظهارداشت: رونق تولید و کمک حداکثری برای جهش تولید از اهداف اصلی مسوولان بوده اما قطعا رعایت الزامات زیست محیطی و بهداشت محیط از مبانی بحث تولید و توسعه پایدار است.
او ادامه‌داد: تمام تولیدکنندگان باید مقررات مربوطه را رعایت کنند تا بدون اینکه وقفه‌ای در تولید محصولات و ارائه خدمات مستقر در این شهرک به وجود آید، شاهد رعایت ضوابط قانونی و حفظ سلامت شهروندان و حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی باشیم.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.