در عصر کنونی، دنیا با سرعت شگفت آور به سمت دیجیتال شدن در حرکت است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در عصر کنونی، دنیا با سرعت شگفت آور به سمت دیجیتال شدن در حرکت است.این موضوع تمام عرصه های زندگی بشر را در بر گرفته است که بخش اقتصادی نیز از آن مستثنی نیست. اکنون بسیاری از فعالیت های اقتصادی در حال وداع با شکل سنتی و تجهیز به فناوری های دیجیتالی است.

در چنین شرایطی، معرفی فعالیت های اقتصادی و چگونگی فعالیت در این حوزه نیازمند بهره مندی از دانش روز و فناوری های نوین است.

در غیر این صورت افراد با فرصت سوزی نه تنها از قافله بازار سرمایه و کسب وکار عقب مانده بلکه در مدت زمانی نه‌چندان دور متحمل خسارات اقتصادی بعضا جبران ناپذیر خواهند شد.

اپلیکیشن سیگنال یکی از این نمونه های موفق است که با نصب بر دستگاه تلفن همراه، مسیر حرکت ما را در رسیدن به نوع و چگونگی سرمایه گذاری در حوزه بورس سهام، ارز و طلا و ... تسهیل و تسریع می کند.

برای آشنایی بیشتر با قابلیت های مفید و موثر این محصول گفت و گویی داریم با مدیر محصول پلتفرم سیگنال:

اپلیکیشن سیگنال، راهکاری مناسب برای موفقیت در بازار سرمایه

1.اپلیکیشن سیگنال برنامه ای شامل اطلاعات سهام، صندوق های سرمایه گذاری، ارز و ارزهای دیجیتال می باشد، با توجه به این گستردگی شما چگونه اعتماد مخاطبانتان را جلب نموده اید؟

اطلاعات بازارهای مختلف می بایست از منابع اصلی و معتبر مربوط به همان بازارها گرفته شود. دقت، صحیح بودن و بهروز بودن دیتای بازارهای مالی مطابق با منابع اصلی، موجب اعتماد کاربران می شود. کاربران به پلتفرمی نیاز دارند تا دیتای بهروز و لحظه ای مربوط به همه بازارهای مالی رو صحیح و دقیق ببینند. هنگامی که این امر میسر شد، اعتماد کاربران به مرور زمان  جلب میشود.

2.  آیا آمار، اطلاعات و داده های این اپلیکیشن کارشناسی شده است؟ آیا مسئولان و دست اندرکاران این اپلیکیشن برای ارائه خدمات و توسعه آن از نظرات کارشناسان و مشاوران اقتصادی بازار سرمایه بهره میبرند؟

بله، لازم به ذکر است که بخشی از تیم بزرگ سیگنال را گروهی متشکل از کارشناسان و متخصصان بازارهای سرمایه تشکیل داده اند که روزانه در حال رصد داده ها و اطلاعات موجود در اپ و سایت سیگنال هستند. همچنین هر نسخه جدیدی که سیگنال منتشر می کند کارشناس مختص آن بازار تمام فیچرها و ویژگی های اپ سیگنال را مورد بررسی قرار می دهند و همچنین از نظرات و پیشنهادات آنها برای توسعه و بهبود سیگنال استفاده میشود.

همچنین سیگنال تیم تولید محتوای توانمندی دارد که از کارشناسان و تحلیلگران حوزه بازارهای مالی تشکیل شده اند که به طور روزانه، تازه ترین اخبار، تحلیل و آموزش‌ها را در تمامی حوزه های سرمایه گذاری به صورت کاملا رایگان برای مخاطبین خود منتشر می‌کند.


  1. بنا به اظهارات و شواهد خدمات قابل ارائه در اپلیکیشن سیگنال بسیار گسترده و متنوع است، چگونه دسته بندی و گروه بندی این اطلاعات و خدمات را برای مخاطبان خود انجام داده اید؟

دسته بندی و جانمایی اطلاعات و دیتاها در طول زمان بهبود یافته و به اینجا رسیده. طراحی و دسته بندی کلی با همکاری دائمی کارشناسان بازار سرمایه و طراحان UI و UX انجام میشود و با دریافت بازخوردی که در هر نسخه از کاربران گرفته میشود توسعه اپلیکیشن بهبود پیدا می کند.

طراحی جزئی مربوط به هر بازار، توسط کارشناسان مربوط به همان حوزه انجام می شود. جانمایی تا حد امکان طوری برنامه ریزی شده تا کاربران در کمترین زمان به چیزی که میخواهند دسترسی داشته باشند.

اپلیکیشن سیگنال، راهکاری مناسب برای موفقیت در بازار سرمایه


  1. با توجه به استقبال بی سابقه مردم به بازار سرمایه گذاری و حائز اهمیت بودن نقش آموزش در این حوزه شما چه نوع برنامه آموزشی برای مخاطبان خود در نظر گرفته اید؟ و برنامه بلند مدت شما برای بحث آموزش به چه صورت است؟


حجم محتوایی که در سیگنال نمایش داده می شود به صورت روزانه بر روی سایت و اپ قرار می گیرد که بنا به بازخوردی که از کاربران دریافت می شود، نیاز شدید آنها را به آموزش نشان می دهد. به همین دلیل سیگنال  پروژه آموزش انواع بازارهای مالی را استارت زده است و تاکنون موفق به انتشار بیش از 150 مقاله آموزشی و  1200تحلیل تکنیکال و بنیادی بازارهای سرمایه گذاری شده است که در کنار این موارد اخبار روزانه بازارهای مالی هم وجود دارد که در بخش اخبار در اپ و سایت سیگنال می توانید آنها را دنبال کنید.

آموزش انواع بازارها از سطح کاملا ابتدایی شروع شده و تا سطح حرفه‌ای همچنان ادامه دارد. محتوای آموزشی در قالب مقالات، پادکست‌ها‌یی که از طریق رادیو سیگنال منتشر می شود و ویدئو هایی که توسط کارشناسان تهیه می شود  هرروز بر روی پلتفرم های مختلف سیگنال آپدیت می شود.

5. خدمات قابل ارائه که اپلیکیشن سیگنال را از سایر اپ های حوزه مالی منحصر به فرد کرده است چیست؟
 سیگنال با سایر اپ های حوزه مالی کاملا متفاوت است و این دلیل تفاوت نگاه سازندگان و توسعه دهنگان سیگنال است. ما به سیگنال به عنوان یک اپ مالی صرفا نگاه نمیکنیم.

سیگنال یک پلتفرم جامع شامل دیتای مورد نیاز سرمایه گذاران حوزه بورس، صندوق های سرمایه گذاری، ارز دیجیتال، طلا و ارز، اوراق بدهی، اوراق مشتقه و بورس کالا و بازارهای جهانی و همچنین اطلاعات مورد نیاز کاربران بانکی میباشد.

در کنار هم قرار گرفتن دیتاهای بازارهای مالی همراه با آموزش حوزه مربوطه و تحلیل هایی که توسط کارشناسان ما بارگذاری میشود همراه با بهبود و توسعه مداوم این پلفرم گویایِ تفاوت و تمایز این نرم‌افزار نسبت به سایر اپلیکیشن های این حوزه است.

 

 

  1. ما شاهد رشد 2 برابری کاربران سیگنال در یک ماهه اخیر بوده ایم، به نظر شما شرایط اقتصادی جامعه یکی از دلایل این رشد بی نظیر بوده است؟

بله شرایط اقتصادی جامعه و نبود بستری مناسب برای آگاهی آحاد ملت نسبت به موضوع سرمایه گذاری و حفظ ارزش پول در مقابل تورم یکی از عواملی است که باعث شناخته شدن و همچنین محبوبیت سیگنال در بین عموم مردم شده است.

از آنجایی که سیگنال به عنوان بستری مطمئن، مردم را با فرصت های سرمایه گذاری در ایران و بازدهی بازارهای مختلف مالی آشنا می سازد و همچنین رونق گرفتن بازار بورس و استقبال سرمایه گذاران به این حوزه، همگی از عواملی هستند که به رشد و پیشرفت سیگنال کمک کرده اند.

 

سخن آخر:

آنچه مسلم است این است که موفقیت در هر بخش اقتصادی نیازمند دانش، اصلاحات، مشاوره و مطالعه است. بدون توجه به مولفه های گفته شده افراد به آن هدف متعالی تعریف شده یا نمی رسند و یا با نوسانات متعدد مواجه خواهند شد که این موضوع فرصت و سرمایه افراد را متحمل خساراتی هرچند کم، خواهد کرد.

بنابراین انتظار می رود افراد با مطالعه و یا با استفاده از فناوری های نوین که دسترسی همگان را به دانش روز حوزه های مختلف اقتصادی را تسهیل کرده است، اندوخته های اقتصادی را در مسیر منطقی سرمایه گذاری کنند تا از ضرر و زیان های احتمالی جلوگیری کرده و به این ترتیب سهم شایسته ای در بازار اقتصادی ملی ایفا کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نبض بازار ، اپلیکیشن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار