راه اندازی اپلیکیشن «آموزش همگانی پلیس»، برای پیشگیری از جرم

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت: اپلیکیشن آموزش همگانی پلیس با رویکرد پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی راه اندازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس با بیان اینکه نیروی انتظامی در حوزه هوشمندسازی، گام‌های خوبی برداشته است، اظهار کرد: با توجه به نیاز جوانان و خانواده‌ها به آموزش‌ها و راهنمایی‌هایی در رابطه با پیشگیری از جرایمی، چون سرقت، کلاهبرداری، اعتیاد، آسیب‌های مواد مخدر و فضای مجازی و جرایم اخلاقی، اداره کل آموزش همگانی ناجا را بر آن داشته که با ابزاری دیگر به طرح مسائل آموزشی بپردازد.

او افزود: این اپلیکیشن با رویکرد پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی راه اندازی شده است و شهروندان با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانند از مطالب مفید، اثر بخش، کارا و پیشگیرانه آن استفاده کنند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس با بیان اینکه استفاده از امکانات جدید و روزآمد در خدمات پلیس، یک عنصر اصلی در هوشمندسازی پلیس است، تصریح کرد: برنامه اپلیکیشن تلفن همراه آموزش همگانی پلیس در پایگاه اطلاع رسانی به نشانه police.ir و کافه بازار، قابلیت دانلود و نصب بر روی گوشی‌های تلفن همراه را دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار