مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: خرید محصولات بسته بندی و دارای مجوز غذا و دارو پس از شیوع بیماری کرونا افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  حسن براتی زاده افزود: بیشتر افراد جامعه با شیوع بیماری کرونا به منظور رعایت بهداشت و پیشگیری از بیماری از خرید فله خودداری کرده و به خرید محصولات بسته بندی روی آوردند که امیدواریم پس از شکست بیماری روند خرید افراد به همین ترتیب ادامه یابد.

براتی زاده اظهار داشت: با توجه به آن که مصرف مواد غذایی فله خطر ابتلا به بیماری‌ها را افزایش می‌دهد، خرید آن‌ها به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

او  به کاهش خرید محصولات بی نام و نشان اشاره و تاکید کرد: از خرید و استفاده مواد غذایی خام فله و بی نام و نشان که در معرض حرارت قرار نگرفته اند، به شدت پرهیز کنید.

او  فروش محصولات غذایی به شکل مجازی را غیر مجاز اعلام و عنوان کرد: از خرید مواد غذایی و غذا‌های آماده که در گروه‌های مجازی تبلیغ شده و به فروش می‌رسد به شدت پرهیز کنید.

 براتی زاده خاطرنشان کرد: همه شهروندان می‌توانند با مشاهده فروش موادغذایی در شرایط غیر بهداشتی با شماره ۱۹۰ تماس حاصل و مشکل خود را مطرح کنند تا نسبت به مساله مورد نظر پیگیری‌های لازم انجام شود.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.