مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: بیش از هزار تن کالای تنظیم بازار در روستاهای خراسان رضوی توسط شبکه تعاون روستایی استان توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ایرج ناصری مقدم مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی با اشاره به توزیع بیش از هزار تن کالای تنظیم بازار در استان گفت: خدمت رسانی به جامعه روستایی، کشاورزان و دامداران و اعضای محترم تشکل‌های شبکه تعاون روستایی از اهداف تعاون روستایی بوده و به همین منظور ۳۲۰ تن برنج و ۲۴۹ تن شکر و۹۷ تن روغن و ۵۸ تن گوشت و۲۰۰ تن پیاز و ۲۲ تن خرما و۸۵ تن سایر اقلام در بین روستاییان توزیع شد.

او افزود: شبکه تعاون روستایی به منظور رفاه حال روستاییان با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت به ویژه در ماه مبارک رمضان اقدام تامین و توزیع کالا‌های تنطیم بازار در روستا‌ها را در دستور کار خود داد.

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی ادامه داد: پیگیری‌های لازم در حال انجام است تا بتوانیم درصد بیشتری از کالا‌های تنظیم بازار را جذب کنیم و این کالا‌های اساسی و مورد نیاز را در بین خانوار‌های روستایی توزیع کنیم.

ناصری مقدم با اشاره به توزیع خرما در ماه مبارک رمضان بیان کرد: توزیع خرمای مضافتی در استان به میزان ۲۲ تن آغاز شد و با هماهنگی انجام شده با شهرستان سراوان  سیستان و بلوچستان در صورت نیاز مجددا خرما به استان حمل و توزیع خواهد شد.

انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.