رئیس آکادمی باشگاه پرسپولیس گفت: برخی از تیم‌ها شانسی برای قهرمانی ندارند و اگر این شانس را داشتند اکنون موضع آن‌ها نسبت به حرف‌هایشان تغییر داشت.

پنجعلی: برخی تیم‌ها اگر شرایط جدولی پرسپولیس را داشتند برای آغاز لیگ زمین و زمان را به هم می‌دوختندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد پنجعلی، رئیس آکادمی باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت این باشگاه اظهار داشت: همه چیز به خوبی پیش می‌رود و خوشبختانه موضوع اسپانسر هم حل شد و بحث پرداختی‌ها در آرامش کامل انجام می‌شود و حالا همه ما منتظر آغاز رقابت‌های لیگ هستیم.

پنجعلی در خصوص مخالفت برخی از تیم‌ها برای آغاز رقابت‌های لیگ نوزدهم تصریح کرد: باید با وجدان به این قضیه نگاه کنیم. همه دوست دارند که بازی‌ها انجام شود، اما آن اشخاصی که به دنبال تعطیلی رقابت‌های لیگ هستند، اگر شرایط پرسپولیس را داشتند باز هم این حرف‌ها را می‌زدند؟ از همه مهم‌تر اینکه ما ۱۰ امتیاز نسبت به بقیه تیم‌ها بیشتر داریم و بازی‌های آسان تری نسبت به دیگر تیم‌ها در پیش داریم و تیم‌های مدعی با یکدیگر بازی خواهند داشت. پس خودشان هم موضوع را می‌دانند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بسیاری از مشاغل با بسیاری از تمهیدات شروع به کار کرده‌اند. فوتبال هم می‌تواند بدون حضور هواداران و البته انجام تست‌های پزشکی شروع به کار کند تا مردم نیز از تلویزیون بتوانند بازی‌ها را به صورت مستقیم نگاه کنند.


بیشتر بخوانید: یلوه: عرضه ۵ درصدی سهام باشگاه پرسپولیس در بورس برای کشف قیمت است


او درباره ادعای بسیاری از تیم‌ها مبنی بر اینکه از سرگیری رقابت‌های لیگ برتر منجر به مبتلا شدن برخی از بازیکنان به ویروس کرونا می‌شود، تصریح کرد: ویروس کرونا ممکن است به همه افراد در تمامی مشاغل منتقل شود. الان می‌بینید که بازار باز شده است. تصور نمی‌کنم که مکانی شلوغ‌تر از بازار  وجود داشته باشد. در فوتبال ۱۱ نفر مقابل ۱۱ نفر دیگر قرار می‌گیرند، اما اگر سری به بازار بزنید حداقل با ۲۰۰ نفر تماس خواهید داشت. برگزاری رقابت‌ها بدون حضور هواداران بهترین تصمیم موجود است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص اظهار نظر یکی از مسئولان تیم‌های لیگ برتری که امروز گفته بود به جای برگزاری رقابت‌ها از بازی‌های رایانه‌ای برای تعیین تکلیف تیم قهرمان استفاده کنیم، گفت: متاسفانه من هم این موضوع را شنیدم. این حرف مایه تاسف است که یک مدیر چنین مسائلی را به شوخی و خنده می‌گیرد. اگر همین آقای مدیر عامل، شرایط جدولی پرسپولیس را داشت زمین و زمان را به هم می‌دوخت که رقابت‌های لیگ از سر گرفته شود اما حالا همه تلاشش را می‌کند تا لیگ نوزدهم شروع نشود. برخی از تیم‌ها شانسی برای قهرمانی ندارند و اگر این شانس را داشتند اکنون موضع آن‌ها نسبت به حرف‌هایشان تغییر داشت اما نباید کسی هم از فوت یک نوجوان فوتبالیست سوء استفاده بکند.


بیشتر بخوانید: رسول پناه: مبلغ کف قرارداد با شرکت کارگزار در الحاقیه ثبت شده است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار