رئیس شورای شهر بوشهر از برخی همکارانش که سعی می‌کنند شورا را به حاشیه ببرند، انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس شورای اسلامی بوشهر در جلسه امروز این شورا که برای انتخاب شهردار برگزار شد، با انتقاد از همکارانش بیان کرد: از همکاری که با وجود تریبونی به نام شورا، قهر می‌کند و با استفاده از فضای شبکه‌های اجتماعی، شورا را به حاشیه می‌برد بسیار ناراحتیم. شبکه‌های اجتماعی تریبون شهروندانی است که با استفاده از آن مشکلاتشان را اعلام می‌کنند نه اعضای شورا که رسانه‌ها را هم در کنار خود دارند و در شورا حضور نمی‌یابند.

ابوذر دهدار افزود: چرا عضو شورا با شلوغ کاری و ایجاد حاشیه برای شورا، شعور اجتماعی را به بازی می‌گیرد. خوب است بگوییم این عضو شورا برای انتخاب شهردار به چند گزینه امضا داده و بعد بدقولی کرده است و شورا را به حاشیه ببرم.

او ادامه داد: بدعهدی این است که یک عضو شورا بیاید و دست به هر کاری بزند تا در شورای بعدی بتواند رای مردم را بگیرد.

رئیس شورای شهر بوشهر بیان کرد: مذاکره حق هر نماینده پارلمان شهری است. هیچ ایرادی هم ندارد که قبل از انتخاب شهردار، عضو شورا رایزنی کند تا کمتر وقت شورا گرفته شود.

دهدار افزود: سه سال دندان روی جگر گذاشته‌ام و بدعهدی‌های زیادی هم دیده‌ام، اما سکوت کرده‌ام. مردم آگاه باشند هیچ قول و عهدی با کسی نبسته‌ام. اما اگر مجبور شدم خیلی مسائل را خواهم گفت.

او عنوان کرد: بار‌ها خواهش کردم که شان شورا را رعایت کنید و مانند اپوزیسیون در شورا نشوید. حالا که نماینده مورد نظرتان را نتوانسته‌اید شهردار کنید دست به هر کاری نزنید هر چند که سعی می‌کنید با آبروی من بازی کنید.

رئیس شورای شهر بوشهر گفت: اگر به دموکراسی اعتقاد دارید، قهر نکنید و شان شورا که به عنوان نماینده مردم هستیم را نگه دارید.

در جلسه امروز سه تن از اعضای شورای شهر حضور نداشتند و خورشیدیان با ۶ رای توانست به عنوان شهردار بوشهر انتخاب شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.