معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: در روز قدس هیچ مراسم فیزیکی برگزار نمی‌شود و از همه ظرفیت ها برای پخش سخنرانی رهبر انقلاب استفاده می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن جعفری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در نشستی که به منظور بررسی کیفیت برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار شد، گفت: در روز قدس هیچ مراسم فیزیکی برگزار نمی‌شود.

او افزود: به گفته سازمان بهداشت جهانی حداقل یک سال دیگر باید به همزیستی با کرونا ادامه دهیم و در این مسیر تداوم رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌های اجتماعی ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: بنا شد به هیچ عنوان هیچ مراسمی در روز قدس برگزار نشده و در ۲۱۸ شهرستان سفید در بین خطبه‌های نماز جمعه صرفا شعار علیه رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین سر داده شود.

جعفری در همین رابطه بر افزایش فعالیت در فضای مجازی تاکید و بیان کرد: با توجه به معامله قرن، باید افشاگری‌ها و دفاع از مظلومیت فلسطین به جد پیگیری و از همه ظرفیت‌های صوتی و تصویری استان، برای پخش سخنرانی مقام معظم رهبری در روز قدس استفاده و پس از آن نیز تبیین و ترویج فرمایشات معظم‌له در دستور کار قرار گیرد.

او افزود: نماز عید فطر در مساجد با اولویت فضای باز و الزام به استفاده از مهر شخصی، زیرانداز، ماسک و دستکش از سوی نمازگزاران برگزار شود.
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.