رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با توجه به استقبال خوب مردم زنجان از بازار سرمایه به افرادی که تجربه و شناخت کافی از این بازار ندارند توصیه کرد: مستقیما نسبت به خرید سهام اقدام نکرده و از صندوق‌های سرمایه گذاری استفاده کنند.

توصیه پلیس زنجان به تازه وارد های بورسبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ جعفر رحتمی رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: بازار سرمایه در سال‌های اخیر به یکی از جذاب‌ترین مقاصد سرمایه‌گذاری تبدیل شده است و نقدینگی بالایی را جذب کرده است، علاوه بر استقبال عموم از این بازار، دولت و شرکت‌های خصوصی نیز با شناخت پتانسیل این بازار، متمایل به تامین مالی از این بازار شده‌اند.

او  افزود: سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان نهاد نظارتی و مقررات‌گذار در بازار سرمایه با وجود محدودیت‌های موجود، سعی در فرآهم آوردن بستر لازم جهت حمایت از سرمایه‌گذاران خرد و همچنین تسهیل در تامین مالی از این بازار شده است.

رئیس پلیس اگاهی استان زنجان خاطر نشان کرد: با عنایت به علت شناخت بعضی از افراد از این بازار این نگرانی وجود دارد که تعداد زیادی از مردم سرمایه گذار در این بازار در صورت افت شاخص بورس و کاهش ارزش سهامشان به شدت معترض شدوند.

سرهنگ رحمتی با توجه به استقبال خوب مردم زنجان از بازار سرمایه به افرادی که تجربه و شناخت کافی از این بازار ندارند توصیه کرد: مستقیما نسبت به خرید سهام اقدام نکرده و از صندوق‌های سرمایه گذاری استفاده کنند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.