معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: تمامی مراکز گردشگری و تفریحی استان بجز غار علیصدر و گنجنامه همچنان بسته است.

تمامی مراکز گردشگری و تفریحی همدان همچنان بسته استعلی خاکسار معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان با اشاره به تعطیلات عید فطر بیان کرد:  تمامی مراکز تفریحی، توریستی،گردشگری  و موزه ها  استان همدان همچنان بر روی مردم بسته است و هیچ پذیرشی وجود ندارد.

او با اشاره به صدور مجوز بازگشایی غار علیصدر و گنجنامه بیان کرد: بر اساس تصمیم ستاد استانی مبارزه به کرونا فقط  این دو مجموعه جهت پذیرش گردشگر و مسافر بازگشایی شدند.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با تاکید بر لزوم رعایت کامل اصول بهداشتی جهت مقابله با کرونا در این دو مکان گفت: مسئولان و متولیان این دو مجموعه موظف هستند همه دستور العمل های بهداشتی و پروتکل های ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه به کرونا را برای  همه مراجعه کنندگان اجرایی کنند.

خاکسار در ادامه افزود: تمامی مراجعه کنندگان ملزم به استفاده از دستکش و ماسک هستند.

او با بیان اینکه باید بررسی ها دوره ای شامل تب سنجی و بررسی سلامت  از همه گردشگران انجام شود، گفت: تیم های بارزرسی سازمان میراث فرهنگی و علوم پزشکی به صورت مستمر از این دو مکان بازدید  خواهندکرد.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان افرود: پذیرش مسافر در امکان اقامتی این دو مجموعه گردشگری با رعایت اصول بهداشتی و دستور العمل ابلاغی انجام خواهد شد.

خاکسار با بیان اینکه از دور روز گذشته اجازه بازگشایی این دو مکان تفریحی در ستاد استانی مبارزه با کرونا صادر شده است، گفت: بعد از بازدید کارشناسان و ناظران  میراث فرهنگی و علوم پزشکی همدن این دو مجموعه می توانند فعالیت خود  را   آغاز کنند.

انتهای پیام/د.ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار