اعلام اولویت آذرماه برای ثبت نام حج تمتع

مدیر سازمان حج و زیارت کرمان گفت: اولویت‌های آذر ماه سال ۱۳۸۶ نیز می‌توانند در ظرفیت خالی کاروان‌های حج تمتع سال ۱۳۹۹ نام نویسی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عرب نژاد مدیر سازمان حج و زیارت کرمان گفت: با وجود ظرفیت خالی در کاروان‌های حج تمتع سال ۱۳۹۹ در برخی شهرستان‌ها اولویت‌های آذرماه نیز می توانند ثبت نام‌کنند.

او افزود: به منظور تکمیل ظرفیت‌های مذکور از دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع تا پایان آذرماه ۱۳۸۶ به عنوان اولویت‌های ذخیره برای تکمیل ظرفیت‌ها می‌شود تا از روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۲/۳۱ ساعت ۱۰ صبح جهت ثبت نام در یکی از کاروان‌های دارای ظرفیت خالی به سامانه رزرو سازمان حج و زیارت به آدرس reserve.haj.ir مراجعه و نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

عرب نژاد تصریح کرد: ودیعه گذاران در صورتی که تاکنون در فراخوان عمومی مشارکت نکرده اند می‌بایست ابتدا با مراجعه به سامانه فوق نسبت به تکمیل و بروزرسانی اطلاعات خویش اقدام و پس از دریافت کد رهگیری سایر مراحل رزرو و ثبت نام را دنبال کنند.

او اظهار کرد: امر ثبت نام متقاضیان از محل اولویت‌های ذخیره فوق الذکر پس از تکمیل ظرفیت خالی کاروان‌ها در هریک از شهرستان‌ها پایان می‌پذیرد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: حج و زیارت ، حج تمتع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار