رییس هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اردبیل انتخاب شد

علی تقی زاده با کسب ۸ رای به مدت چهار سال سکان هدایت هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اردبیل را بر عهده گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در این مجمع انتخاباتی که امروز با نامزدی ۲ نفر برگزار شد علی تقی‌زاده با کسب هشت رای از مجموع ۱۳ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس جدید هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اردبیل انتخاب شد.

رضا مبارکی دیگر نامزد نیز موفق به کسب پنج رای موافق اعضای این مجمع شد.

مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اردبیل دی ماه پارسال با نامزدی چهار نفر برگزار و در پایان آقایان علی تقی زاده و رضا مبارکی با کسب رای تساوی به دور بعد انتخابات راه یافته بودند.

رییس جدید هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اردبیل گفت: احیای ورزشی‌های بومی و محلی و بسط و گسترش آن، فعال کردن هیات شهرستان‌ها، حضور پررنگ در مسابقات کشوری و بین‌المللی، توجه به ورزش بانوان و تلاش برای جذب حامی مالی از جمله برنامه‌های این هیات است.

تقی زاده مهیا کردن زیرساخت‌ها و امکانات، برگزای کلاس‌های آموزشی برای مربیان و داوران جهت ارتقای سطح دانش آنها، برگزاری منظم مسابقات، برگزاری جشنواره‌های متنوع به مناسبت‌های مختلف، توجه به ورزش بانوان و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و تجربیات مناطق روستایی و ایجاد همدلی و تعامل و همکاری با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان را از دیگر برنامه‌های این هیات در آینده ذکر کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.