فرمانده انتظامی سیرجان گفت: در پی چند سرقت مسلحانه در سطح شهرستان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرارگرفت و ماموران انتظامی با شگرد‌های لازم اقدام به شناسایی این باند کردند.

دستگیری اعضای باند سارقان مسلح در سیرجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سرهنگ محمد رضا ایران نژاد فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت:در پی چند سرقت مسلحانه در سطح شهرستان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرارگرفت وماموران انتظامی با شگرد‌های لازم اقدام به شناسایی این باند کردند.

او در ادامه بیان کرد: سارقان با انتخاب طعمه وی را به خارج از شهر برده و در مسیر مشخص با همدستانشان خود اقدام به سرقت اموال و یا خودرو افراد مینمودند.

او افزود: این سارقان نیز حتی با دیدبانی از عابر بانک‌ها یا طلا فروشی‌ها طعمه خود را شناسایی و در صورت موقعیت مناسب وی را با ترفند داخل خودرو سوار کرده و حتی سلاح سرد یاگرم به خارج از شهر میبردند و نیات شوم خود را اجرا می‌کردند.

سرهنگ ایران نژاد اضافه کرد: سارقین پس از اطلاع ازشکایت‌های مردمی و احتمال اینکه دردام پلیس گرفتار شوند به شهرستان‌های همجوار متواری واز حوزه امنیتی شهرستان سیرجان خارج می‌شوند که ماموران ما با هماهنگی دستگاه‌های امنیتی و اجرایی و انتظامی و یکی از آنان در استان هرمزگان دستگیرو دو نفر دیگر هم با معرفی و شناسایی فرد دستگیر شده به دام پلیس می‌افتند.

فرمانده انتظامی سیرجان ادامه داد: این سه نفر سارق در اعترافات خود به ۴ فقره ورود به عنف و سرقت اعتراف کردند و یک قبضه کلت کمری با فشنگ و همچنین سلاح سرد از آنان کشف شد و اموال مسروقه هم به مالباختگان تحویل شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار