پرداخت ۲۲۷ میلیارد تومان تسهیلات از ۳ هزار ۶۴۰ شغل صیانت کرد

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: از ۱۳۵ واحد راکد و نیمه‌فعال صنعتی و معدنی استان کرمانشاه ۵۰ واحد امسال احیا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  احسان صلاحی معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۹۳ واحد در حوزه صنعتی، معدن و کشاورزی در استان احیا شد گفت: در سال گذشته با احیای این واحد‌ها ۱۰۸۷ اشتغال جدید احیا شد.

معاون امور صنایع سازمان صمت استان کرمانشاه افزود: احیای ۱۹۳ واحد صنعتی، معدنی، کشاورزی و میراث فرهنگی با سرمایه‌گذاری ۲۶۵ میلیارد تومان از نتایج جلسات کارگروه تسهیل بود که ۵۵ واحد مربوط به سازمان صمت، ۱۳۶ واحد کشاورزی و دو واحد مربوط به گردشگری بود.

او با اشاره به ۱۳۵ واحد راکد و نیمه فعال استان در حوزه صنعت و معدن عنوان کرد: تمام این واحد‌ها بررسی شدند و ۳۰ واحد در حوزه صنعت و ۲۰ واحد در حوزه معدن در اولویت قرار گرفتند.

او افزود: به سایر واحد‌ها هم رسیدگی می‌شود، اما این ۵۰ واحد در اولویت قرار دارند که با تزریق نقدینگی، امهال بانکی و هماهنگی با سازمان‌های مرتبط همچون اداره مالیات به چرخه تولید برگردند به طور قطع احیای این ۵۰ واحد اشتغالزایی بسیاری در استان خواهد داشت.

صلاحی با اشاره به اینکه ۱۰۱ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی در سال گذشته با پرداخت ۲۲۷ میلیارد تومان تسهیلات بانکی حفظ شد گفت: این اقدام سبب صیانت از ۳۶۴۰ شغل شد.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.