بر اساس جدیدترین آمار‌ها، تعداد مبتلایان به کرونا در جهان به بیش از ۵ میلیون نفر رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس جدیدترین آمار سازمان جهانی بهداشت، شمار مبتلایان به ویروس همه‌گیر کرونا در جهان به بیش از ۵ میلیون نفر رسید. 

طبق این آمارها، آمریکا، روسیه، اسپانیا، برزیل، انگلیس، ایتالیا، فرانسه، آلمان، ترکیه و ایران به ترتیب در رده‌های اول تا دهم جدول کشور‌های آلوده به ویروس کووید-۱۹ قرار دارند.

آخرین اخبار و آمار درباره شیوع جهانی ویروس کرونا را در این گزارش بخوانید: 

شمار جان‌باختگان کرونا در جهان از مرز ۳۲۵ هزار نفر گذشت

بر اساس آماری که دانشگاه جانز هاپکینز در خصوص آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در جهان منتشر کرد، شمار کلی قربانیان ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف جهان از مرز ۳۲۵ هزار نفر گذشته است.

بر اساس این آمار شمار مبتلایان به ویروس کرونا نیز از ۵۰۴۳۰۰۴ نفر عبور کرده است.

۴ سال پیش
آمار جدید جان باختگان در فرانسه

وزارت بهداشت فرانسه از جان باختن ۱۱۰ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر خبر داد. با این حساب شمار جان باختگان در این کشور اکنون به ۲۸۱۳۲ نفر رسیده است.

۴ سال پیش
آمار جدید جان باختگان انگلیس

وزارت بهداشت انگلیس از جان باختن ۳۶۳ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر خبر داد. شمار جان باختگان در این کشور اکنون به ۳۵۷۰۴ نفر رسیده است.

۴ سال پیش

بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس روز چهارشنبه (امروز) در نشست مجلس عوام این کشور گفت: متاسفانه ۱۸۱ نفر از کارکنان خدمات درمانی ملی انگلیس و ۱۳۱ نفر از مددکاران اجتماعی بر اثر ابتلا به کووید-۱۹ فوت کردند.

۴ سال پیش

پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا از پارلمان این کشور خواست وضعیت اضطراری را که از دو ماه پیش در این کشور اعمال شده است تا هفتم ماه آینده میلادی، ژوئن، تمدید کند.

۴ سال پیش
کاهش آلودگی جهانی هوا در نتیجه شیوع کرونا

اقداماتی که برای قرنطینه شهر‌ها به منظور مهار شیوع کرونا انجام شد، میزان انتشار گاز کربن در جهان را به طور چشمگیری کاهش داد.

۴ سال پیش
بررسی اثرات روانی ویروس کرونا بر بیماران

نتیجه مطالعات صورت گرفته توسط دانشمندان انگلیس که در هفته‌نامه پزشکی «لنست» منتشر شد حاکی از آن است که بیماران مبتلا به کووید-۱۹ ممکن است در مرحله حاد بیماری هذیان بگویند و در طولانی مدت دچار افسردگی و اضطراب شوند.

۴ سال پیش

با اضافه شدن ۳۱ مورد جدید ابتلا به کرونا در مالزی شمار کل مبتلایان در این کشور به هفت هزار نفر رسید.

۴ سال پیش

وزارت بهداشت افغانستان اعلام کرد در شبانه‌روز گذشته ۴۹۲ مورد جدید ابتلا به کرونا در این کشور شناسایی شده‌‌ و به این ترتیب مجموع مبتلایان به کرونا به ۸ هزار و ۱۴۵ نفر رسیده است. همچنین در شبانه‌روز گذشته ۱۰ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری در این کشور جان باخته‌اند و شمار کل جان‌باختگان به ۱۸۷ نفر رسیده است.

۴ سال پیش
جدول| آخرین آمار مبتلایان، جان‌باختگان و بهبودیافتگان

اخبار جهانی شیوع ویروس کووید-۱۹/ بیش از ۵ میلیون نفر به کرونا مبتلا شده‌اند

۴ سال پیش
کرونا تاکنون ۵ میلیون نفر را آلوده کرده است

بر اساس آخرین آمارها، ویروس همه‌گیر کرونا تاکنون ۵ میلیون نفر در جهان را مبتلا کرده است.

 
۴ سال پیش
استفاده از ماسک در اسپانیا اجباری شد

وزارت بهداشت اسپانیا روز چهارشنبه با هدف مقابله با شیوع کرونا، استفاده از ماسک در اماکن عمومی را برای افراد بالای شش سال اجباری کرد.

۴ سال پیش
جدیدترین آمارهای ترکیه

شمار مبتلایان در ترکیه به ۱۵۱ هزار و ۶۱۵ نفر و شمار جان باختگان به ۴۱۹۹ نفر رسید. شمار افرادی که در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ترکیه بسر می‌برند ۸۸۲ نفر اعلام شده است. بر اساس اعلام وزارت بهداشت ترکیه؛ شمار بهبود یافتگان نیز دیروز به ۱۱۲ هزار و ۸۹۵ نفر رسید.

۴ سال پیش
وزارت بهداشت پاکستان از ابتلای هزار و ۸۵۳ نفر دیگر در این کشور به ویروس کرونا خبر داد و اعلام کرد مجموع مبتلایان به ۴۵ هزار و ۷۷۰ نفر رسید.
این وزارتخانه همچنین اعلام کرد با ثبت ۲۸ مورد جدید مرگ بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، شمار فوتی‌های این بیماری به ۹۶۵ نفر افزایش یافت.
 
۴ سال پیش

از آغاز تاکنون تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در هند به یکصد و شش هزار و هفتصد و پنجاه نفر افزایش یافت.
از این تعداد چهل و دو هزار و دویست و نود و هشت نفر از بیمارستان مرخص شدند. سه هزار و سیصد وسه نفر نفر نیز تا صبح امروز جان باختند.

۴ سال پیش

در پی از سرگیری فعالیت‌های اقتصادی در تگزاس، کارولینای شمالی و آریزونا، شمار مبتلایان کووید-۱۹ در این ایالت‌های آمریکا افزایش یافته است.

 
۴ سال پیش
جدیدترین آمار آلمان

موسسه رابرت کخ آلمان روز چهارشنبه اعلام کرد شمار موارد تایید شده ابتلا به کرونا در این کشور با ۷۹۷ نفر افزایش به ۱۷۶ هزار و هفت نفر رسیده است. این موسسه همچنین اعلام کرد شمار تلفات مبتلایان به کرونا نیز با ۸۳ مورد افزایش به هشت هزار و ۹۰ نفر افزایش یافت.

۴ سال پیش
کرونا در برزیل رکورد زد

وزارت بهداشت برزیل اعلام کرد تعداد شمار جان‌باختگان بر اثر شیوع کرونا در این کشور به ۱۷۹۷۱ نفر رسید. تعداد موارد ابتلا در برزیل هم رکورد جدیدی را ثبت کرد و در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ هزار و ۴۰۸ نفر به کرونا مبتلا شدند و شمار مبتلایان در این کشور به ۲۷۱ هزار و ۶۲۸ مورد افزایش یافت.

۴ سال پیش
آخرین آمار آمریکا

بر اساس جدیدترین آمار سازمان جهانی بهداشت، شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا به یک میلیون و ۵۷۰ هزار و ۵۸۳ نفر رسید. از این تعداد ۹۳ هزار و ۵۳۳ نفر جان باخته و ۳۶۱ هزار و ۱۸۰ نفر بهبود یافته‌اند.

۴ سال پیش
شمار مبتلایان به کرونا در جهان به حدود ۵ میلیون نفر رسید

بر اساس جدیدترین آمار سازمان جهانی بهداشت، شمار مبتلایان به کرونا در جهان به ۴ میلیون و ۹۸۶ هزار و ۴۰۶ نفر رسید. از این تعداد ۳۲۴ هزار و ۹۱۱ نفر جان باخته و یک میلیون و ۹۵۸ هزار و ۵۲۵ نفر بهبود یافته‌اند.

 
۴ سال پیش

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
کی گفته ایران موفق بوده خودتون?? ۶ ماهه تو ایران ...همو آدرماه ک آنفولانزا اومد تو ایران همین ویروس کرونا بود ... اینا نمیدونستن چیه ... اگه الان رای ریزی بود یا ۲۲ بهمن نزدیک بود میگفتن تموم شده ....کاشکی الان اوایل بهمن ماه بود ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
بابا برین تفریح فایده نداره هر دفعه میگن پایان اینماه اونماه بسه دیگه ..نمیتونید کنترلش کنید بذارید مردم اخر عمریشون خوش باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
کرونا خخخخخ
آخرین اخبار