مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت :تلاش نیرو‌های مسلح انقلاب اسلامی در برقراری امنیت و آرامش در جامعه نقش کلیدی و جایگاه ویژه‌ای دارد.

تلاش نیرو‌های مسلح در برقراری امنیت و آرامش در جامعه جایگاه ویژه‌ای دارد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام با عباسی فرمانده یگان ویژه استان با هدف تعامل و همکاری دو جانبه دیدار و گفتگو کردند.

علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام در این دیدار تامین امنیت در جامعه یکی از مهمترین دستاورد‌های انقلاب دانست و گفت؛ تلاش نیرو‌های مسلح انقلاب اسلامی در برقراری امنیت و آرامش در جامعه نقش کلیدی و جایگاه ویژه‌ای دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان بیان داشت: تا کنون توسط نیرو‌های خدوم در نیروی انتظامی و بویژه یگان ویژه در محل برگزاری مسابقات ملی و استانی توانسته ایم مسابقات بدون چالش و با نظم مطلوبی بر گزار کنیم که قابل تقدیر بوده و همچنان در صدد حفظ آرامش و نظم در برگزاری رویداد‌های ورزشی در آینده هستیم.

عباسی فرمانده یگان ویژه استان نیز در این دیدار با اشاره به نقش مسئولیت پذیری مردم گفت؛ ارتباط و اعتماد مردم به یگان ویژه بیانگر اعتماد جامعه به این نیروی خدوم است و یگان ویژه استان با تمام توان با شعار مردم داری در خدمت هم استانی‌های عزیز خواهد بود.

در پایان تعدادی پک بهداشتی حاوی ماسک و مواد ضدعفونی کننده تهیه شده توسط یگان ویژه استان ایلام به اداره ورزش و جوانان اهدا شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.