باشگاه منچستر یونایتد قصد دارد قرارداد ۳ بازیکن خود که به صورت قرضی در تیم‌های دیگر توپ می‌زنند را تمدید کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه منچستر یونایتد آمادگی دارد در صورت از سرگیری رقابت‌ها، قرارداد قرضی بازیکنانی، مانند دین هندرسون، کریس اسمالینگ و الکسیس سانچز را تا پایان فصل تمدید کند.  

منچستر یونایتد چند ستاره خود را به صورت قرضی به تیم‌های دیگر فرستاده، زیرا اوله گنار سولسشیر نمی‌توانست بابت حضور این بازیکنان در ترکیب اصلی تیمش ضمانتی بدهد.  

قرارداد قرضی این بازیکنان با باشگاه‌های کنونی خود پایان خردادماه به پایان می‌رسد، اما از آنجایی که شیوع ویروس کرونا باعث شده لیگ‌های مختلف دنیا به تعویق بیفتد، منچستر یونایتد خواهان تمدید قرارداد قرضی بازیکنانش تا پایان رقابت‌های این فصل است.  

به نظر می‌رسد این تصمیم شیاطین سرخ خبر خوبی برای سران باشگاه شفیلد یونایتد باشد، زیرا آن‌ها از حضور دین هندرسون در ترکیب تیمشان استفاده می‌کنند. هندرسون در دیدار‌های این فصل عملکرد خوبی درون دروازه شفیلد یونایتد داشته و دومین فصل حضورش در این تیم را سپری می‌کند.


بیشتر بخوانید: لیندلوف: بازی کنار مگوایر عالی است


این دروازه بان ۲۳ ساله در صعود شفیلد یونایتد به لیگ برتر نقش موثری داشته  و در ۲۱ بازی چمپیونشیپ موفق شد دروازه اش را را بسته نگه دارد تا از این حیث رکورد کم نظیری را ثبت کند.  

کریس اسمالینگ دیگر بازیکن منچستر یونایتد است که این فصل با قرارداد قرضی در سری آ توپ می‌زند. این بازیکن ۳۰ ساله در رم به روز‌های خوبش بازگشته و همین موضوع باعث افزایش گمانه زنی‌ها درباره دائمی شدن قرارداد او شده است.  

برخلاف هندرسون و اسمالینگ، شرایط برای سانچز خوب نبود و بعید است اینتر میلان درخواستی برای تمدید قرارداد این بازیکن ارائه دهد.  

سانچز در بازی‌های انتخابی جام جهانی برای تیم ملی کشورش به میدان رفت و با مصدومیت شدید از ناحیه مچ پا مواجه شد و نزدیک به ۳ ماه از زمین مسابقه دور ماند. سانچز تاکنون در ۱۵ بازی برای نراتزوری به میدان رفته که یک گل و ۳ پاس گل حاصل کار او در این دیدار‌ها بوده است.  

اینتر میلان هیچ علاقه‌ای به مذاکره برای تمدید قرارداد سانچز ندارد و به نظر می‌رسد مهاجم ۳۱ ساله که در ۴۵ بازی ۵ بار برای منچستر یونایتد گلزنی کرده، فصل آینده به اولدترافورد بازگردد.  

با این حال تا زمان مشخص شدن تاریخ قطعی آغاز مجدد مسابقات، انجام هرگونه مذاکره رسمی بعید است.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار