معاون بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: امروزه بنادر می‌تواند در شکوفایی اقتصاد کشور‌ها نقش بسیار تعیین کننده‌ای داشته باشد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهندس فرهاد کوهساری، معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی در ادامه بازدید‌های خود از بنادر، به منظور بررسی وضعیت مسائل و موارد اقتصادی و بندری، از بندر بوشهر بازدید کرد.

در این بازدید که مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، معاونین و تعدادی از روسای ادارات امور بندری و اقتصادی اداره کل نیز حضور داشتند، معاون بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی با حضور در محوطه‌های عملیاتی، کانال دسترسی بندر بوشهر و همچنین پایانه کانتینری مجتمع بندری نگین، نیروگاه برق، پا یانه صادرات و ترانزیت از نزدیک موارد را مورد بررسی قرار دادند.

معاون بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی در حاشیه این بازدید گفت: امروزه بنادر به عنوان دروازه‌های اصلی ورودی و خروجی کالا در هر کشور محسوب می‌شوند و عملکرد مناسب و کارایی بالای آن‌ها می‌تواند در شکوفایی اقتصاد کشور‌ها نقش بسیار تعیین کننده‌ای داشته باشد.

مهندس فرهاد کوهساری افزود:دسترسی بنادر به شبکه حمل و نقل ترکیبی و ایجاد زیرساخت‌های حمل و نقل مناسب در پسکرانه ها، نقش بسزایی در تسهیل و تسریع عملیات بنادر ایفا می‌کند و در حقیقت عملکرد مطلوب بنادر در گرو وجود یک زنجیره لجستیکی متناسب با توان و ظرفیت تخلیه و بارگیری است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.