رئیس اداره مدارس غیردولتی آموزش و پرورش کرمان از کمک مومنانه ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی موسسان و دانش آموزان مدارس غیر دولتی و هیئت امنایی به دانش آموزان بی بضاعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فریبا اسکندری زاده، رئیس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش وپرورش استان کرمان گفت: در روز‌های آینده دو هزار و ۵۶۹ بسته حمایتی شامل برنج، روغن، کنسرو ماهی و رب گوچه به ارزش ۲۴۹ هزار تومان به همت مدارس غیر دولتی و هیئت امنایی بین دانش آموزان بی بضاعت شهرستان‌ها و مناطق استان توزیع خواهد شد.

 

او هدف از اجرای این طرح را کاهش فشار اقتصادی بر خانواده‌های بی بضاعت و تکریم و امیدبخشی در بحران ناشی از بیماری کرونا دانست و افزود: بر اساس این طرح، از ظرفیت مدارس و مراکز غیردولتی و هیئت امنایی و جامعه خیرین حوزه مشارکت‌های مردمی در جهت جمع آوری کمک‌های مومنانه استفاده شد.

 

اسکندری زاده از جمع آوری ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک‌های مومنانه دانش آموزان، خیرین و موسسان مدارس غیر دولتی در قالب طرح کشوری رزمایش کمک مومنانه در مدارس غیردولتی و هیات امنایی خبر داد و گفت: این کار تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

 

او با بیان اینکه کمک‌های جمع آوری شده در این طرح برای دانش آموزان بی بضاعت استان کرمان هزینه می‌شود، از شورای موسسان مدارس غیر دولتی و خیرین استان برای اجرای اثر بخش این طرح تشکر کرد.

 

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار