استاندار بوشهر گفت:اداره کل تعزیرات حکومتی باید ضمن برخورد قاطع با متخلفان در صدور احکام پرونده‌های گرانفروشی و احتکاری تسریع کند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در جلسه ستاد تنظیم بازار استان بوشهر با گرامیداشت روز جهانی قدس بیان کرد: جمعه آخر ماه مبارک رمضان امسال به سبب شیوع بیماری کرونا راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار نمی‌شود و در این روز مرهبر انقلاب سخنرانی می‌کنند که به صورت زنده از شبکه‌های صدا و سیما پخش می‌شود.

او همچنین با گرامیداشت روز سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: رزمندگان اسلام در آزادی خرمشهر عزیز حماسه آفریدند و باید این حماسه برای نسل‌های جوان و نوجوان بازگو شود.

استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنانش توزیع کالا‌های اساسی را ضروری دانست و بیان کرد: توزیع برنج، شکر و دیگر کالا‌های اساسی در ماه مبارک رمضان با قیمت مصوب تنظیم بازار توزیع شد که این مهم باید بر روی قیمت بازار اثرگذار باشد.

گراوند با تاکید بر ادامه نظارت و بازرسی بر قیمت کالا و خدمات افزود: اداره کل تعزیرات حکومتی باید ضمن برخورد قاطع با متخلفان در صدور احکام پرونده‌های گرانفروشی و احتکاری تسریع کند.

او، بازرسی از انبار‌ها را مهم دانست و گفت: باید تمام انبار‌های استان بوشهر در سامانه تعیین شده ثبت شود و کالا‌هایی که در انبار نگهداری می‌شود و به بازار عرضه نمی‌شود، تخلف است و در این زمینه با محتکران قاطعانه برخورد قضایی می‌شود.

استاندار بوشهر با قدردانی از اصناف و بازاریان بیان کرد: کسبه در همه عرصه‌ها همراهی کرده‌اند، ولی باید با افراد فرصت‌طلب برخورد شود.

گراوند با تاکید بر لوله کشی گاز در خانه‌ها، گفت: با توجه به اینکه به بیشتر نقاط استان بوشهر گازرسانی شده لازم است خانوار‌ها از این ظرفیت برای رفاه حال خودشان استفاده کنند تا در فصل سرما دچار مشکل نشوند.

او با تاکید بر ساماندهی کشتارگاه صنعتی بوشهر عنوان کرد: برای حل مشکلات کشتارگاه بوشهر لازم است، بازسازی، مرمت و تجهیز آن مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد امین احمدی
۱۵:۲۱ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
بله
بله
دیگه انجام شد
چون ایشان گفتند
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
محمد امین احمدی
۱۵:۲۱ ۰۱ خرداد ۱۳۹۹
بله
بله