رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از شناسایی ۱۰۴ بیمار مبتلا به کرونا در هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگاندکتر حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:در ۲۴ ساعت اخیر ۱۰۴ مبتلا به کرونا از طریق تست در هرمزگان شناسایی شد.

فرشیدی افزود:با ابتلای ۱۰۴ نفر دیگر به کرونا، شمار مبتلایان در استان به دو هزار و ۱۶۳ نفر افزایش یافت و متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۳ نفر جان باختند و شمار جانباختگان در اثر ویروس کرونا در استان به ۳۴ نفر افزایش یافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: از مبتلایان جدید، ۸۱ نفر در بندرعباس، ۷ نفر در رودان، ۱۲ نفر در میناب و در بندرلنگه، حاجی آباد، بندر خمیر و پارسیان هر کدام یک نفر ثبت شده است.

فرشیدی افزود:هر سه جان باخته (آقای ۶۴ ساله با زمینه اعتیاد به مواد مخدر، آقای ۴۲ ساله بدون سابقه بیماری زمینه‌ای و مورد سوم با سابقه فشار خون بالا) بندرعباسی هستند و در بخش مراقب‌های ویژه (آی سی یو) بیمارستان شهید محمدی بستری بودند و هزار و ۵۶۹ نفر در منزل قرنطینه هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: اکنون ۲۵ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) بستری هستند.

فرشیدی افزود: آمار مبتلایان به کرونا در استان روزانه به طور میانگین ۵ تا ۷ درصد افزایش می‌یابد.

او با اشاره به اینکه بندرعباس، میناب و رودان بیشترین شمار مبتلایان به کووید ۱۹ را دارند گفت: مردم باید بیشتر فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی را رعایت کنند.

دکتر فرشیدی افزود: شهرستان بوموسی و جزیره هرمز بیمار کرونایی ندارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مردم خواست در مکان‌های سرپوشیده از ماسک استفاده کنند و در تعطیلات عید سعید فطر نیز از مسافرت بپرهیزند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.