مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار هنرمندان استان البرز را در پورتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مشاهده کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، ناصر مقدم مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان این که شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه از ابتلا به این ویروس مانع از برگزاری اجتماعات و نمایشگاه‌ها شده است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار هنرمندان استان البرز را در پورتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مشاهده کنند.

او افزود: آثار هنرمندان اعضای شورای کاریکاتور انجمن هنر‌های تجسمی استان البرز با طراحی مستانه فاطمی و آثار هنرمندان اعضای شورای کاریکاتور انجمن هنر‌های تجسمی استان البرز با طراحی زهرا فاطمی از جمله آثاری است که در پورتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز وجود دارد.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: آثار هنرمندان انجمن هنر‌های تجسمی استان البرز نیز با طراحی علی قناعت بر روی این پورتال قابل مشاهده است.

او همچنین افزود: بر اساس مصوبه مورخ ۹۹/۰۲/۲۸ شورای رسیدگی و نظارت استان، در شیوه نامه شهریه‌های سال ۱۳۹۹ و ضوابط استرداد شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری به منظور رعایت حال آموزشگاه‌ها و رونق فعالیت‌های هنری سقف تعیین شده برای شهریه به طور یکسان برای آموزشگاه‌ها در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.