مهم‌ترین حوادث امروز، پنجشنبه یکم خردادماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز پنجشنبه یک خردادماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

۴ متخلف شکار و صید در اهواز دستگیر شدند

علی بنی عگبه رئیس اداره حفاظت محیط زیست اهواز گفت: روز گذشته نیرو‌های یگان اداره حفاظت محیط زیست این کلانشهر در حین گشت و کنترل در منطقه جفیر ۴ شکارچی غیرمجاز شناسایی و دستگیر کردند.

او اظهار داشت: از این متخلفان ۴ قبضه سلاح شکاری به همراه ۱۲ قطعه پرنده شکار شده کشف و ضبط گردید و متخلفین جهت سیر مراحل قضایی به دادگاه معرفی شدند.

سارقان دوربین‌های مدار بسته با دستان بسته

سرهنگ هدایت شهبازی فرمانده انتظامی شهرستان رامشیر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوربین‌های مدار بسته از معابر سطح این شهرستان، دستگیری عامل یا عاملان سرقت در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت و ماموران پلیس با کار اطلاعاتی ۳ نفرسارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی طی عملیاتی متهمان مزبور را دستگیر کردند.

او با بیان اینکه سارقان در تحقیقات پلیس به ۵ فقره سرقت دوربین‌های مداربسته و فروش آن‌ها به یک نفر مالخر اعتراف کردند، بیان داشت: ماموران انتظامی در عملیاتی دیگر فردمالخر را شناسایی و دستگیر کردند و متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.