امام جمعه ساوه گفت: روز قدس بنا به مکتب امام راحل متعلق به همه امت‌های اسلامی است.

 حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: روز قدس بنا به مکتب امام راحل متعلق به همه امت‌های اسلامی است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به آرمان ملت‌های مسلمان مبنی بر نفرت از رژیم صهیونیستی افزود: تشکیل این قوم ضاله با جعل بزرگ تاریخی موجب ظلم و تعدی به مردم مظلوم فلسطین شده و به زودی همه شاهد حذف این منحوس قرن خواهیم بود.

او در خصوص برنامه‌های روز قدس در ساوه گفت: امسال با توجه به شرایط بیماری کرونا در سطح کشور راهپیمایی برگزار نمی‌شود، و در شهرستان ساوه مقرر شده، یک ربع قبل از سخنرانی رهبر معظم انقلاب در کلیه‌ی مساجد و حسینه‌ها سرود‌های حماسی با مضامین حمایت از انتفاضه و اظهار نفرت نسبت به رژیم صهیونیستی پخش شود.

اضمحلال و حذف رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی نزدیک است

حجت الاسلام سبزی منتخب مردم ساوه و زرندیه هم خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در خصوص روز قدس گفت: به برکت تقویت جبهه مقاومت و بیداری امت‌های اسلامی، امروز در آستانه تحقق وعده الهی مبنی بر اضمحلال و حذف رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی در دنیا هستیم.

حجت الاسلام سبزی با اشاره به اهمیت این روز افزود: مهمترین پیام زنده نگه داشتن روز قدس، اراده‌ی قطعی مسلمانان بر نابودی اسرائیل در تمام ادوار تاریخ بشریت است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.