شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اعلام کرد: همچون همیشه لبیک گویان به ندای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب، در کنار مردم مظلوم فلسطین و آزادی خواهان جهان هستیم.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.
این بیانیه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

روز جهانی قدس به عنوان محور وحدت جهان اسلام یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) است که با دوراندیشی و نگاه الهی خود مقابله با غده سرطانی رژیم غاصب صهیونیستم را به عنوان مسئله اصلی جهان اسلام معرفی فرمودند و به برکت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس هیچگاه اولویت خود را از دست نداده است است.

این روز‌ها که شهادت مظلومانه شهید قدس سردار عزیز حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شریفش راهگشای مسیر‌های منتهی به افول استکبار جهانی است و شهدای رمضان ناوچه کنارک را تشییع می‌کنیم، روز جهانی قدس رنگ و بوی دیگری گرفته است.

گرچه امسال راهپیمایی در سطح استان و کشور برگزار نمی‌گردد و همه گوش جان به مقتدای عظیم الشأن خواهیم سپرد، اما اهمیت این روز بیش از همیشه تاریخ است؛ لذا ضمن تشکر و قدردانی از حضور فعال و مبتکرانه جوانان عزیز و مردم ولایتمدار در فضای مجازی جهت پرداختن به چرایی و چگونگی اعلام روز قدس و اهمیت آن و پاسخ به شبهات پیرامون آن، اعلام می‌داریم همچون همیشه لبیک گویان به ندای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و همچنین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در کنار مردم مظلوم فلسطین و آزادی خواهان جهان هستیم.

در پایان یاد و خاطره شهدای گرانقدر اسلام، انقلاب و امام شهدا را گرامی می‌داریم و از خداوند متعال صحت سلامت و طول عمر و مصاحبت حضرت بقیه الله الاعظم را برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از خداوند متعال مسالت داریم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.