فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با توجه به موقعیت شهرستان عنبرآباد در مسیر محور ترانزیت جنوب و شرق به مرکز کشور طی اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت ۱۴۰ هزار لیتر سوخت کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در راستای برخورد جدی با پدیده زیانبار قاچاق فرآورده‌های نفتی، یک طرح ویژه مبارزه با قاچاق سوخت در شهرستان عنبرآباد با بهره گیری از توان انتظامی این شهرستان و نیرو‌های کمکی از مرکز استان و یگان‌های تکاوری اجرا شد.

او افزود: طی این طرح و در سایه نتایج اقدامات اطلاعاتی و با تلاش بی وقفه ماموران انتظامی و پلیس‌های تخصصی ۱۷ تانکر، ۱۷۴ بشکه و بیش از ۷۹ گالن حاوی سوخت که زیر خاک برخی باغات و منازل بمنظور انتقال به خارج از کشور دپو شده بودند کشف و عاملان دپوی این ثروت‌های ملی نیز دستگیر شدند.

اوبا اشاره به تاثیر منفی پدیده قاچاق بر اقتصاد کشور گفت: مجموعه انتظامی استان با تلاش شبانه روزی تمامی یگان‌های تابعه با این معضل زیانبار مبارزه خواهند کرد و در این راستا طرح‌های مشابهی در دیگر نقاط استان نیز خواهیم داشت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار