۴۰ سری جهیزیه توسط سپاه در شهرستان سروآباد به نوعروسان نیازمند تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ جعفر غفاریان فرمانده سپاه ناحیه سروآباد در مراسم اهدای این جهیزیه‌ها گفت: سپاه در راستای تشویق و ترویج سنت حسنه ازدواج و ترغیب جوانان به این سنت اقدام به اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند کرده و در این راستا سپاه طی ۵ مرحله اقدام به اهدای ۱۱۲ سری جهیزیه به نوعروسان کرد که ارزش آن‌ها ۱۵ میلیارد ریال بوده است.

او افزود: مرحله پنجم اهدای جهیزیه امروز انجام شد که ۴۰ سری به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان است که هر سری شامل یخچال، تلویزیون، بخاری، لباسشویی، آبگرمکن، فرش و اجاق گاز است.

فرمانده سپاه سروآباد اضافه کرد: سپاه در کنار تامین امنیت و آرامش جامعه محرومیت زدایی و کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه را در اولویت کاری خود قرار داده که یکی از این اقدامات حمایت از نوعروسان و نو دامادان است که توانایی تامین جهیزیه و اجناس ضروری زندگی مشترک را ندارند.

غفاریان یادآور شد سپاه سروآباد در ماه مبارک رمضان نیز سه هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی را در بین خانوار‌های بی بضاعت و نیازمند جامعه که در بحث ویروس کرونا دچار آسیب شده بودند، توزیع کرد.

او تاکید کرد: ارزش هر بسته غذایی که شامل برنج، روغن، گوشت مرغ، گوشت قرمز، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و خرما بود ۳۰۰ هزار تومان بود که در مجموع بیش از ۹۰۰ میلیون تومان برای این منظور هزینه شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.