رودریگو هاردی کاپیتان تیم ملی فوتسال برزیل قصد دارد بعد از مسابقات جام جهانی برای همیشه از بازی‌های ملی خداحافظی کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رودریگو هاردی کاپیتان تیم ملی فوتسال برزیل اعلام کرد پس از مسابقات جام جهانی فوتسال از بازی های ملی خداحافظی خواهد کرد و جای خودش را به بازیکنان جوان خواهد داد.

ملی پوش تیم فوتسال برزیل امروز در گفت‌وگو با روزنامه برزیلی Esportiva درباره خداحافظی اش از تیم ملی فوتسال برزیل اظهار داشت: بعد از مسابقات جام جهانی لیتوانی که قرار است سال بعد برگزار شود؛ از تیم ملی خداحافظی خواهم کرد و بازی در آن مسابقات آخرین حضور من در میادین ملی خواهد بود. در جام جهانی سال بعد من ۴۰ ساله می‌شوم و نیاز است که جای خودم را به بازیکن جوانتری بدهم.

رودریگو همچنین درباره این که آیا از بازی‌های باشگاهی هم خداحافظی خواهد کرد بیان داشت: هنوز به این موضوع فکر نکرده ام، زیرا از نظر شرایط جسمانی در وضعیت خوبی قرار دارم و فعلا قصد ندارم از مسابقات باشگاهی خداحافظی کنم.

رودریگو هاردی بازیکن تیم ملی فوتسال برزیل سابقه بازی در ۲ دوره مسابقات جام جهانی را در کارنامه خود دارد. او در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ برای موفق شده برای برزیل به میدان برود و در صورتی که سال بعد هم در مسابقات جام جهانی لیتوانی حاضر شود سومین دوره این بازیکن در این مسابقات خواهد بود. کاپیتان تیم ملی فوتسال برزیل بیش از ۱۰ سال است که در تیم ملی بازی می‌کند و تا کنون موفق شده بیش از ۱۰۰ گل برای تیم ملی برزیل به ثمر برساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار