مسئولان شهرستان مهاباد به مناسبت روز جهانـی قدس پیامی صادر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، امام جمعه، معاون استاندار و فرماندار ویژه مهاباد، نماینده مردم شریف مهاباد در مجلس شورای اسلامی، در پیامی از مردم همیشه در صحنه شهرستان خواستند تا همراه با مردم سراسر کشور امسال نیز همدلی و حمایت خود را اعلام نمایند.

در متن پیام آمده است:

روز قدس، روز برآمدن امواج خروشان ملت‌های آگاه و غیور علیه ظلم و ستم و روز بیداری مسلمانان و اتحاد آن‌ها در مقابل دشمنان و مستکبرین عالم است. این روز مقدس، یادآور حماسه‌ای ماندگار، فریادی بی کرانه و مظلومیتی بی مرز است.

اکنون و در این مقطع حساس و مهم و در فرا رسیدن روز جهانی قدس بعنوان یادگار ارزشمند و تاثیرگذار حضرت امام (ره)، تمامی برادران و خواهران و مردم شریف، غیور، انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان مهاباد همراه با مردم سراسر کشور حمایت و همراهی خود را با آرمان قدس و ملت مظلوم فلسطین اعلام خواهند نمود. مردم روزه دارمهاباد به استکبار جهانی و خائنان به آرمان‌های فلسطین خواهند فهماند که مسلمانان جهان، هرگز از اصول و آرمان‌های خود دست نخواهند کشید و به مبارزان فلسطینی، این امید را خواهند داد که در مبارزه خود علیه اشغالگران قدس شریف، تنها نیستند و تمامی مسلمانان جهان همواره یار و یاور آن‌ها هستند. از درگاه ایزد منان، عزت، اقتدار و پایندگی روزافزون اسلام و مسلمین و پیروزی نهایی مردم سرزمین قدس شریف را خواستاریم.

انتهای پیام/ه

برچسب ها: روز قدس ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.